Facebook bierze się za wydawanie gier mobilnych

Paweł Pochowski
2013/07/31 12:05
1
0

Mobile Games Publishing - tak nazywa się najnowsza inicjatywa Facebooka. Jej nazwa jasno informuje, że spółka bierze się za wydawanie gier mobilnych.

Facebook bierze się za wydawanie gier mobilnych

Celem nowej platformy jest "pomoc małym i średnim producentom w wydawaniu ich mobilnych produkcji na całym świecie", choć trzeba być świadomym, że przy odrobinie szczęścia będzie się to wiązało z ogromnymi zyskami dla firmy. Bo przecież i o to chodzi w tym przede wszystkim.

Na co mogą liczyć studia współpracujące z Facebookiem? Z całą pewnością na pomoc w promocji oraz reklamowaniu ich gry w serwisie społecznościowym. Według analityków Facebook dociera do 800 milionów osób korzystających z urządzeń mobilnych, a wśród nich znajduje się 260 milionów mobilnych graczy. Gra jest więc warta świeczki.

GramTV przedstawia:

Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale wygląda na to, że firma ponownie poszła w dobrym kierunku i w dalszym stopniu będzie w stanie pomnażać swój kapitał. A jeśli dzięki temu, przy okazji, jakieś mniejsze studio będzie w stanie wydać swoją grę i trafić z nią do wielu osób, to trzeba się tylko cieszyć.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
31/07/2013 17:04

Oby dało się grać offline i by nie było nachalnych facebookowych reklam i zapraszania przyjaciół :P