Zapraszamy za kulisy Ryse: Son of Rome

Piotr Bajda
2013/07/26 14:16
7
0

Kooperacja Cryteku i Microsoftu doczekała się materiału z pierwszej linii produkcyjnego frontu.

Zapraszamy za kulisy Ryse: Son of Rome

Posłuchamy twórców oraz aktorów, zajrzymy na sesję motion capture, zobaczymy jak surowy materiał dojrzewa do miana gry wideo, usłyszmy słowa "przełom" i "emocje". Ot, podręcznikowe dzienniki deweloperskie.

Nasz wysłannik miał okazję zagrać w Ryse: Son of Rome na targach E3. Spodobało mu się? Oceńcie sami:

GramTV przedstawia:

Z gry, która w ogóle mnie nie interesowała i nawet nie wierzyłem, że jednak się ukaże, Ryse stało się jednym z bardziej wypatrywanych przeze mnie tytułów. Dobrych, pięknych gier o Rzymianach nigdy za dużo. A zapowiedź trybu multiplayer, w którym będziemy walczyć w Koloseum tylko wzmocniła pozytywne odczucia. Niestety Crytek na razie nie zamierza nic więcej powiedzieć na jego temat. Szkoda, trzeba czekać do gamescomu.

Pełnię wrażeń z obcowania z grą znajdziecie tutaj.

A jeśli interesuje Was fabularna strona Ryse, to masę informacji na temat opowiedzianej w grze historii znajdziecie tutaj.

Komentarze
7
Vojtas
Gramowicz
26/07/2013 20:26
Dnia 26.07.2013 o 16:12, Bobo napisał:

W L.A. Noire nadal są lepsze twarze. Czemu nikt więcej tej technologii nie używa?

Bo jest zbyt droga i pracochłonna?

Usunięty
Usunięty
26/07/2013 20:19

"Achieved with cryengine"- Nie powiedzieli jaka wersja, to ma być cryengine 3, czy mają zamiar za niedługo ukazać czwórkę? :P

Usunięty
Usunięty
26/07/2013 17:36

> W L.A. Noire nadal są lepsze twarze. Czemu nikt więcej tej technologii nie używa?Bo po co? Dużo z tym roboty zapewne, a są ciekawsze graficzne efekty, na które warto poświecić czas zaplanowany na produkcję. W L.A Noire to miało sens, łączyło się w końcu z rozgrywką, ale w ''''normalnych'''' grach realistyczna mimika moim zdaniem nie jest niezbędna :).




Trwa Wczytywanie