Twórca Payday 2: - Zawsze jest dobry moment na zrobienie nowej marki

Patryk Purczyński
2013/07/19 15:58
3
0

Podczas gdy większość wydawców drży na myśl o przeciwstawianiu nowej marki najbardziej rozpoznawalnym seriom w branży, David Goldfarb deklaruje odważnie: jeśli chcesz zrobić coś oryginalnego, to zrób to.

Twórca Payday 2: - Zawsze jest dobry moment na zrobienie nowej marki

- Sądzę, że zawsze jest dobry moment na wypuszczenie nowej marki - twierdzi David Goldfarb, producent Payday 2, zapytany o to, czy przychyla się on do opinii, że zwłaszcza podczas wchodzenia nowej generacji konsol na rynek sytuacja dla nowych tytułów jest sprzyjająca. - Widziałem takie stwierdzenia, ale przecież właśnie zadebiutowało The Last of Us, a Naughty Dog znakomicie na tym wyszło - podkreśla.

- Wielu ludzi cały czas wprowadza nowe marki. Dla mnie to działa tak, że jeśli chcesz zrobić coś oryginalnego, to po prostu to zrób. Oryginalność nigdy nie jest zła. Sądzę, że prawdziwym problemem jest to, że gdy ludzie zaczynają mówić: "to zły moment na zrobienie czegoś oryginalnego", niektórzy zaczynają się bać - dodaje.

GramTV przedstawia:

Zgadzacie się z Davidem Goldfarbem? Dajcie znać w komentarzach.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
19/07/2013 20:45
Dnia 19.07.2013 o 16:20, NemoTheEight napisał:

Szkoda, że PD nie ma w wersji pudełkowej. EK z jakąś maską i torbą byłoby fajne.

Faktycznie, szkoda ;) http://www.ppe.pl/news-23192-payday_2__edycja_kolekcjonerska_i_elementy_rpg_owe.html

PokerMorda
Gramowicz
19/07/2013 17:09

Podzielam opinię pana Goldfarba. Chyba nie chcemy by na sklepowych półkach były takie same sztampowe tytuły!

Usunięty
Usunięty
19/07/2013 16:20

Szkoda, że PD nie ma w wersji pudełkowej. EK z jakąś maską i torbą byłoby fajne.




Trwa Wczytywanie