Guild Wars 2: zwiększenie maksymalnego poziomu w craftingu do 500 i inne plany na drugą połowę 2013 roku

Małgorzata Trzyna
2013/07/19 16:53

Zdaje się, że będzie trudniej zdobyć tytuł mistrza craftingu, który wymaga opanowania do perfekcji wszystkich dziedzin... ale za to będzie można wytwarzać przedmioty klasy ascended oraz prekursory do legendarnych broni!

Guild Wars 2: zwiększenie maksymalnego poziomu w craftingu do 500 i inne plany na drugą połowę 2013 roku

W drugiej połowie 2013 roku ArenaNet będzie nadal poszerzać świat Guild Wars 2 i dodawać nową zawartość, nowe zadania, nowe osiągnięcia do zdobycia. Aktualizacje będą wprowadzane co dwa tygodnie, a zatem nie będzie czasu na to, by się nudzić. Na tym jednak nie koniec.

  • ArenaNet nie zamierza dodawać do gry coraz lepszych przedmiotów, ponieważ oznaczałoby to, że wysiłek włożony w zdobycie poprzednich poszedłby na marne. Zamiast tego będą pojawiać się nowe umiejętności i cechy dla każdej profesji – mają być to zbalansowane zdolności, poszerzające możliwości tworzenia postaci. W grze pojawią się nowe możliwości zdobywania Skill Points.
  • W systemie zdobywania nagród wprowadzono sporo zmian – m.in. w przypadku misji dziennych i miesięcznych, czy też za pokonywanie World Bossów. Już wkrótce opłaci się również pokonywać czempionów, ponieważ nagrodą za ich zabicie będzie skrzynka zawierająca rozmaite materiały, Skill Pointy, skórki, Lodestone i wiele innych. W ten sposób warto będzie udać się z całą drużyną do Orr czy Southsun Cove i zapolować na silniejszych przeciwników.
  • Za przechodzenie dungeonów gracze będą nagradzani skrzynkami i złotem w ilości proporcjonalnej do trudności i długości wybranej ścieżki. Dodatkowe złoto będzie przyznawane codziennie za kończenie różnych ścieżek w różnych dungeonach.
  • Pojawią się nowe materiały do craftowania, przypisane do konta, które będzie można zdobywać za wypełnianie specjalnych misji – np. przejmowanie posterunków w WvW, zabijanie World Bossów, przechodzenie dungeonów lub mini-dungeonów, ukończenie wyznaczonych Jumping Puzzle, wypełnianie misji gildyjnych czy przejmowanie świątyń w Orr.
  • Gracze nie będą już zmuszani do wybierania, czy nosić zbroje/szaty z lepszymi statystykami, czy też stawiać na większą szansę znajdywania magicznych przedmiotów. Premia do znajdywania lepszych przedmiotów będzie przypisywana do konta, a będzie ją można zwiększyć za pomocą przedmiotów jednorazowego użytku. Te z kolei będzie można zdobyć np. rozkładając zielone lub niebieskie elementy wyposażenia na podstawowe surowce. ArenaNet zapewnia, że postara się, by wprowadzanie tejże zmiany przeszło bezboleśnie, zwłaszcza dla osób, które inwestowały w premię do znajdywania magicznych przedmiotów.
  • W craftingu będzie można osiągnąć poziom 500, a nie 400 – jak do tej pory. Lepsze materiały do craftingu będzie można znaleźć bądź uzyskać z łączenia materiałów niższych poziomów. Dzięki rzemiosłu da się jednak wytwarzać przedmioty Ascended oraz prekursory dla legendarnych broni. Każdy przedmiot będzie można wytworzyć najwyżej raz dziennie.
  • W grze pojawią się nowe rodzaje legendarnych broni i innego rodzaju wyposażenia. Gracze będą mogli sami wybierać statystyki dla broni legendarnych zamiast uciekać się do transmutacji.

GramTV przedstawia:

To nie wszystkie zmiany – wszak Guild Wars 2 to nie tylko PvE, ale też PvP i WvW. Zainteresowanych szczegółami zachęcamy do zapoznania się z obszernym wpisem Colina Johansona, reżysera gry, w którym znajdziecie dokładne informacje, czego możemy się spodziewać w drugiej połowie 2013 roku.

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
20/07/2013 21:37

Ja chcę jakąś porządną zbroję dla mojego huntera -.- całą grę chodzę w 4 typach płaszczu i tyleż samo typów czapki/maski (wybierz co bardziej pasuje) jedyne co udało się zdobyć to łuk z wypaśnymi opcjami ale wygląd... aż trudno powiedzieć że to legendarny przedmiot

L33T
Gramowicz
20/07/2013 09:45
Dnia 20.07.2013 o 09:11, davis87 napisał:

jest jakas szansa na polska wersje?

Podobno była.

Usunięty
Usunięty
20/07/2013 09:11

jest jakas szansa na polska wersje?




Trwa Wczytywanie