Przenoszenie The Elder Scrolls Online na PS4 i X1 idzie sprawnie, ale nie bez zgrzytów

Piotr Bajda
2013/07/08 16:40
9
0

O różnicach w portowaniu między dwiema generacjami, tworzeniu kilku wersji naraz i mocy Xboksa One opowiada Pete Hines z Bethesdy.

Przenoszenie The Elder Scrolls Online na PS4 i X1 idzie sprawnie, ale nie bez zgrzytów

Nie jest banalnie proste, ale dużo prostsze (niż w przypadku PS3 i X360 - dop.). - komentuje proces przenoszenia gry z PC na nowe konsole Hines.

Nie chcę obrażać Sony czy Microsoftu, ale przez swoją architekturę to high-endowe PeCety. Co prawda wciąż jeszcze nad nimi pracują, nie są skończone, ale dużo łatwiej na nie tworzyć.

Problemy zaczynają się, gdy pracuje się jednocześnie przy wersjach na różne platformy.

Dwie wersje nie działają tak samo. PC i Mac to w zasadzie to samo, ale Xbox One to jedno, a PS4 to drugie. Ta cała multiplatformowość to koszmar.

GramTV przedstawia:

Jako, że z Hinesem rozmawiali dziennikarze Official Xbox Magazine padło pytanie o to jak fajny jest Xbox One.

To fajna, silna maszynka dająca dużo fajnych możliwości i pozwalająca wrzucić do gry fajne rzeczy. - chwali sprzęt Microsoftu Hines.

Przypomnijmy, że E3 zniweczyło marzenia o wspólnej zabawie posiadaczy PS4 i Xboksów One. Każda platforma dostanie swój serwer.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
09/07/2013 17:09

Im tez zalezy na tym, zeby byl hype na nowe konsole, im wiecej konsol tym wieksze szanse na zrealizowanie planu. A Sony i MS wiedza jak zapukac we wlasciwe drzwi ;) Najlepiej olewac takie wywody i myslec po swojemu;

Usunięty
Usunięty
09/07/2013 16:55
Dnia 09.07.2013 o 16:53, kodi24 napisał:

Przyzwyczajaj sie, inaczej mowic im nie wypada, przynajmniej w momencie kiedy Sony i MS bija sie szmalem ;) Poza tym high-end nie musi oznaczac kosmicznej mocy przerobowej a np. stopien zaawansowania architektury. Mozna debatowac czy podzespoly nowych konsol sa high-endowe czy tylko aktualne albo wrecz gowniane, ale deweloperzy przez powien okres beda trzymac sie tej pierwszej wersji ;)

Wiesz muszą się dowartościować, zrobili coś to swojego nie nazwą "gównem" xD.

Usunięty
Usunięty
09/07/2013 16:53

Przyzwyczajaj sie, inaczej mowic im nie wypada, przynajmniej w momencie kiedy Sony i MS bija sie szmalem ;) Poza tym high-end nie musi oznaczac kosmicznej mocy przerobowej a np. stopien zaawansowania architektury. Mozna debatowac czy podzespoly nowych konsol sa high-endowe czy tylko aktualne albo wrecz gowniane, ale deweloperzy przez powien okres beda trzymac sie tej pierwszej wersji ;)




Trwa Wczytywanie