Dlaczego Sunset Overdrive to exclusive Xboksa One? Szef Insomniaca wyjaśnia

Patryk Purczyński
2013/06/17 09:52
9
0

Po okresie przejściowym w postaci Fuse ekipa Insomniac Games całkowicie zmieniła front, podejmując współpracę na wyłączność z Microsoftem. Ted Price wyjaśnia tę decyzję.

Dlaczego Sunset Overdrive to exclusive Xboksa One? Szef Insomniaca wyjaśnia

- Decyzja o podjęciu współpracy na wyłączność z Microsoft Studios w celu stworzenia Sunset Overdrive jedynie na Xboksa One może być zaskakująca dla niektórych z naszych wieloletnich fanów - przyznaje Ted Price, szef Insomniac Games. Warto bowiem pamiętać, że studio to przez wiele lat tworzyło gry tylko na konsole Sony.

- Kiedy zaczynaliśmy rozmawiać o tym pomyśle z Microsoftem, początkowo byliśmy przeciwni powrotowi do prac na wyłączność jednej stajni. Gdy jednak zespół Microsoftu zaczął nam przedstawiać możliwości i filozofię stojącą za produkcją na Xboksa One, wiedzieliśmy, że Sunset Overdrive to idealna propozycja dla tej konsoli - stwierdza Price.

- Xbox One i Xbox Live będą stanowiły wsparcie dla naszych ambicji stworzenia dwutorowego dialogu ze społecznością. Pozwoli nam to także uzyskać szybsze cykle produkcji, włączając w to udostępnianie co jakiś czas nowych broni, postaci, opowieści, a nawet znaczącej pop-kulturowo zawartości, jak choćby memów - wylicza.

GramTV przedstawia:

- Wielu z Was zapewne zastanawia się, co to oznacza dla Insomniaca. Co z Ratchetem i Clankiem? Co z Fuse? Inni mogą pytać, dlaczego odcięliśmy się od swojej spuścizny z PlayStation. Prawda jest taka, że nie zmieniło się aż tak wiele. Insomniac był, jest i nadal będzie w pełni niezależny. Ceniliśmy sobie tę niezależność przez ostatnie 19 lat. Teraz pozwala nam ona kontrolować własne marki, a także znajdować dla nich najodpowiedniejszych partnerów - kontynuuje Price.

- Jesteśmy podekscytowani współpracą z Microsoftem przy Sunset Overdrive, ale nie oznacza to, że nie będziemy już robili gier z naszymi wieloletnimi przyjaciółmi z Sony. Na tym polega właśnie magia bycia niezależnym developerem - dodaje szef Insomniac Games.

Przypomnijmy, że Sunet Overdrive zostało ogłoszone na konferencji Microsoftu poprzedzającej targi E3.

Komentarze
9
Kafar
Gramowicz
17/06/2013 17:19

Dnia 17.06.2013 o 15:55, Tomoya-kun napisał:

Patrząc co wyczynia M$ i nowy kinect do xbone nie zdziwiły bym się gdyby miał wmontowany czytnik kodów kreskowych i niedługo aby użyć napoju w grze trzeba by było go kupić w sklepie... każdorazowo (oczywiście też puszki były by jednorazowe i ze specjalnych sklepów a nie zwykłego sporzywczaka, aby nie okazało się że ktoś chce zrobić niepomyślane zło i użyć puszki po kimś)

Ty ale to by było dobre taki czytnik. Kupujesz za 24,99$ czapeczke w sklepie, przesyłają Ci czapkę i skanujesz metkę i masz ją też w grze :D

Usunięty
Usunięty
17/06/2013 15:55
Dnia 17.06.2013 o 10:15, Kafar napisał:

"Pozwoli nam to także uzyskać szybsze cykle produkcji, włączając w to udostępnianie co jakiś czas nowych broni, postaci, opowieści, a nawet znaczącej pop-kulturowo zawartości, jak choćby memów - wylicza." Czyli dużo syfu wyciętego z gry i dodawanego w postaci czapeczek itp. za kasę ot filozofia którą zaraziło ich M$ ;) dziękuje. Postoje.

Patrząc co wyczynia M$ i nowy kinect do xbone nie zdziwiły bym się gdyby miał wmontowany czytnik kodów kreskowych i niedługo aby użyć napoju w grze trzeba by było go kupić w sklepie... każdorazowo (oczywiście też puszki były by jednorazowe i ze specjalnych sklepów a nie zwykłego sporzywczaka, aby nie okazało się że ktoś chce zrobić niepomyślane zło i użyć puszki po kimś)

Kafar
Gramowicz
17/06/2013 14:26

Niesłyszałem by jakiś "exclusive" od sony miał zapowiedziane mikropłatności. Wymień jak możesz tytuł. Bo to że gry tego typu będą to jasna sprawa.




Trwa Wczytywanie