E3 2013: DICE zrobi Battlefronta po swojemu

Patryk Purczyński
2013/06/14 14:44

Patrick Soderlund zasugerował, że DICE nie będzie trzymać się ściśle wyznaczonych przez LucasArts schematów i pozwoli sobie na wniesienie do Battlefronta czegoś od siebie.

E3 2013: DICE zrobi Battlefronta po swojemu

Przejście spod skrzydeł LucasArtsu pod banderę Electronic Arts dla serii Star Wars: Battlefront oznacza zmiany. - To będzie interpretacja studia DICE na temat tego, jak powinien wyglądać Battlefront - mówi o powstającym w szwedzkim studiu projekcie Patrick Soderlund, głównodowodzący EA Games.

- To najlepszy opis, jaki możecie dostać. Z całą pewnością w Battlefroncie pojawią się rzeczy, które możecie rozpoznać i pamiętać z wcześniejszych części, ale DICE chce tej produkcji nadać charakterystycznego dla swoich dzieł posmaku. Tylko w ten sposób możemy to zrobić. Właśnie dlatego zresztą gra nosi tytuł Star Wars: Battlefront, bez "trójki" na końcu. Chcemy podkreślić, że jest to coś nowego - oznajmia Soderlund.

GramTV przedstawia:

- Raz jeszcze zaznaczam, że gra będzie bardzo gwiezdnowojenna i bardzo fajna - dodaje. Szef EA Games nie zdradza natomiast szczegółów dotyczących samej rozgrywki, z uwagi na fakt, że prace są na bardzo wczesnym etapie. Nowy Battlefront powstaje w szwedzkim oddziale DICE, które jest obecnie wyjątkowo zapracowane - studio jednocześnie zajmuje się jeszcze Battlefieldem 4 i Mirror's Edge 2.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
14/06/2013 20:06

Battlefield 4 + Star Wars=Battlefront od DICE.

Usunięty
Usunięty
14/06/2013 17:48

> Akurat od kilku lat wychodzą najlepsze NFSy od dawna, więc porównanie wyjątkowo nietrafione.Whoaaa prrrrrr, chyba sie za bardzo rozpedziles.

Dared00
Gramowicz
14/06/2013 17:10
Dnia 14.06.2013 o 17:02, Madoc napisał:

Shifty to dobre gry, ale nie dobre NfSy, HP świetna sprawa, ale Run i MW?

Run był IMO jedynym NFSem, w którym fabuła działała. Nie było żadnych głupstw typu "jedź na drugi koniec miasta, by uruchomić cutscenkę", które pamiętałem z MW/Carbona. Gra miała świetny "design", była bardzo urozmaicona i nawet te QTE nie przeszkadzały.A nowy MW... cóż, faktycznie mógł być trochę monotonny, ale miał fantastyczny klimat i mimo wszystko przyciągnął mnie na kilkanaście godzin.




Trwa Wczytywanie