E3 2013: Thief - nowe screeny i kolejny gameplay, z którego prawdopodobnie nie będziecie zadowoleni

Patryk Purczyński
2013/06/12 11:45

Thief miał być jedną z najgorętszych produkcji tegorocznych targów E3. Gra koncentruje na sobie uwagę mediów, ale pierwsze oceny zagorzałych fanów serii są dla niej miażdżące.

E3 2013: Thief - nowe screeny i kolejny gameplay, z którego prawdopodobnie nie będziecie zadowoleni

W sieci pojawił się zestaw nowych screenów Thiefa. Obrazki trafiły już do naszej galerii, dzięki czemu możecie podziwiać je poniżej. Naszą uwagę w większym stopniu przykuwa jednak gameplay z targów E3, pokazany przez serwis IGN. Jest to drugi tego typu materiał z największej imprezy branżowej tego roku. Pierwszy prezentowaliśmy Wam w poniedziałek.

Tym razem Garrett nie musi walczyć z przeciwnikami, a przez większość czasu nie zdają oni sobie nawet sprawy z jego obecności. Tak powinien w końcu działać mistrz złodziejskiego fachu. Najwierniejsi fani oryginalnej serii zapewne z obrzydzeniem będą jednak patrzeć na szereg uproszczeń w rozgrywce, jak podświetlane sakwy strażników, które można opróżnić, czy wskaźniki wykrycia głównego bohatera, wyświetlające się nad głowami zaalarmowanych postaci. Obecny na pokazie przedstawiciel Eidos Montreal na szczęście zapewnia, że ten ostatni element będzie można dezaktywować. Złego wrażenia i tak do końca to nie zaciera.

Nowego Thiefa za wcześnie skreślać też nie można. Gameplay najlepiej ocenicie zresztą sami, dlatego zostawiamy Was z nim sam na sam.

GramTV przedstawia:

Komentarze
55
Usunięty
Usunięty
15/06/2013 01:45
Dnia 14.06.2013 o 16:15, scsdsd napisał:

zrozum że tu niechodzi o tak niesistotne rzeczy jak sterowanie ale o zmiane formy rozgrywki /.../

Nawet gdyby taki Fallout 3 wyszedł tylko na PC byłby pewnie praktycznie taki sam (może interfejs wyglądałby inaczej) - upraszczanie gier, czy zmiana formy rozgrywki jak to ująłeś, jest spowodowane przez zwiększającą się popularnośc gamingu jako takiego. Pierwsze Thiefy można by bezproblemowo przenieść na pady przecież, to nie przez maszynę gra jest uwsteczniona. Gra wychodzi w takiej samej postaci na PC. "Glorious PC Gaming Master Race" naparza przecie w uproszczonego do bólu Skyrima, strzelanki typu Call of Duty (ostatnie dwie części są w TOP 20 granych na Steamie), MOBA i MMO. Deal with it.

Usunięty
Usunięty
15/06/2013 00:42
Dnia 14.06.2013 o 12:29, exul87 napisał:

> Czyli poprzez zmianę sterowania, gra na konsolę staje się od razu mniej wymagająca? Czyli > taki Deamon''s Soul jest mało wymagający bo jest sterowany padem? Ale tu nie chodzi o to. Wyobrażasz sobie granie na padzie np. w Arme?. Gdyby ta gra miała ukazać się na konsolach, musieliby uprościć ją tak, by można było grać padem, a co za tym idzie wiele rzeczy musiałoby zostać usuniętych/przebudowanych/ itd.

Skąd wiesz? Czego na przykład nie można by było zrobić? Wydawać rozkazów jednostkom itp.? Czy przebudowa od razu znaczy, że gra jest upraszczana?

Dnia 14.06.2013 o 12:29, exul87 napisał:

> Sposób sterowania nie zmienia wymagań gry co do trudności jej przejścia. Oczywiście jest to poniekąd kwestia przyzwyczajenia się, ale granie np. padem w gry strategiczne jest o wiele trudniejsze niż granie myszką, z kolei granie na klawie w gry typu FIFA, czy Mortal Kombat jest trudniejsze niż na padzie.

Pewnie dlatego Mortal Kombat, Street Fighter wychodziły na PC bo były trudniejsze na PC niż na konsolach ;) mimo wszystko ludzie jakoś grali i grają w Halo Wars lub Red Alert na konsoli.

Usunięty
Usunięty
14/06/2013 17:34

Myślisz, że jak Fallout wyszedłby tylko na PC, to nie byłby strzelanką? Plz. Od początku wiadomo było, co Bethesda zrobi z serią.Ale płacz dalej.




Trwa Wczytywanie