Watch Dogs - nowy developer diary wyjaśnia po co komu motion capture

Robert Sawicki
2013/06/02 14:17

Choć do premiery gry w całym jej next-genowym blasku mamy jeszcze trochę czasu, Ubisoft nie próżnuje i pokazuje facetów odzianych w ciasne stroje z żarówkami.

Watch Dogs - nowy developer diary wyjaśnia po co komu motion capture

Ubisoft za pośrednictwem swojego kanału na Youtube wypuściło właśnie kolejny Developer Diary, tym razem przedstawiający z bliska sesję motion capture. Całość prezentuje się bardzo, cóż, technologicznie i nowocześnie, ale największe wrażenie robi to, co twórcy mówią w samym filmie.

Sebastian Merlowe, odpowiedzialny za ruchy protagonisty gry w sesjach mo-cap, jest zachwalany w dość wyjątkowy sposób. Gdzie w przypadku innych gier developerzy przyzwyczajeni są do przyspieszania ruchów po ich zeskanowaniu już w narzędziach do tworzenia gry, o tyle tutaj trzeba było prosić Sebastiana, by nieco zwolnił.

Nie jest to żadna ujma dla technologii, którą wykorzystuje Ubisoft, bo na podobnym (i prawdopodobnie gorszym) secie bawiono się w nagrywanie ruchów od Assassin's Creed 2. Nawet jeśli w AC2 większość kobiet wyglądała jak ziemniaki, to o tyle animacja, zarówno ta robione ręcznie, jak i przy użyciu motion capture, sprawia, że postacie poruszają się jak prima-baleriny śmierci. Czyli dobrze.

GramTV przedstawia:

Poniżej możecie nacieszyć oczy wspomnianym materiałem. Film traktuje głównie o nagrywaniu ruchów do walk i zdejmowania przeciwników.

Premiera gry przewidziana jest na końcówkę tego roku, na PC-ty i konsole obecnej i przyszłej generacji.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
03/06/2013 13:08

> Kłócą się, a obrazka dalej nikt nie pochwali. Dla kogo ja się męczę.>> Swoją drogą fajnie, że omawiamy poszczególne elementy etapu produkcji gry względem przynależności> do sztuki. Nie wiem jak, po co, ale jeśli to się porządnie rozkręci, to nie zapominajcie,> że tworzenie postaci zaczyna się zawsze od modelowania nagiego korpusu.> SZTUKA.Nie no obrazek jest genialny i pierwsze co mi sie w oczy rzucilo!!! Te wystajace ucho tez jest COOL - dobra robota :)

Usunięty
Usunięty
03/06/2013 12:03

Sztuka? Dobre sobie.

Usunięty
Usunięty
03/06/2013 08:59

> ale to jak darować sobie coca-colę.Pepsi, dude, pepsi.BTW. nie wiem dlaczego, ale na gameplayu, uderzenia palką sprężynową/teleskopową wyglądały trochę sztucznie, ale reszta jest spoko ^ ^




Trwa Wczytywanie