Metro: Last Light znacznie popularniejsze od Metro 2033

Patryk Purczyński
2013/06/01 10:17

4A Games jest zaszczycone zainteresowaniem, jakim cieszy się nowa gra studia, Metro: Last Light. Dokładnych wyników producent i wydawca postapokaliptycznego FPS-a na razie jednak nie zdradzają.

Metro: Last Light znacznie popularniejsze od Metro 2033

W ciągu pierwszego tygodnia sprzedaży Metro: Last Light odnotowało znacznie lepsze wyniki od swojego poprzednika, Metro 2033 - ogłosiła firma Deep Silver, która prawa wydawnicze do tego tytułu przejęła od nieistniejącego już THQ. Biorąc pod uwagę wszystkie platformy, nowa produkcja 4A Games dotarła w ciągu pierwszych kilku dni do większego grona odbiorców niż poprzedniczka w trzy miesiące.

Na samych pecetach, i to tylko w Stanach Zjednoczonych, wersja pudełkowa Metro: Last Light sprzedała się lepiej niż Metro 2033 w tym wydaniu od premiery aż do dziś, potrajając rezultat poprzedniczki z pierwszego tygodnia. Deep Silver chwali się, że klimatyczna strzelanka 4A Games znalazła się na szczycie list sprzedaży wielu europejskich państw: Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Francji, a przede wszystkim Wysp Brytyjskich.

W parze ze świetną sprzedażą idą wysokie oceny od recenzentów. - Metro: Last Light to najcieplej przyjęta gra w historii Deep Silver - cieszy się Menno van der Biel. - Jesteśmy zachwyceni zarówno przyjęciem gry, jak i sukcesem komercyjnym. Mamy nadzieję, że jest to wyraźny sygnał, że Deep Silver będzie w przyszłości stawiało przede wszystkim na jakość - dodaje.

GramTV przedstawia:

Cieszą się także pracownicy 4A Games. - Sposób, w jaki przyjęte zostało Metro: Last Light, jest dla nas powodem do dumy. Jesteśmy małym, ale oddanym sprawie zespołem, który miał to szczęście, że otrzymał wolność tworzenia i wsparcie w budowaniu doświadczeń, o jakich marzyliśmy jako gracze - mówi dyrektor kreatywny Andrew Prokhorov.

Dokładnych wyników sprzedaży Metro: Last Light na razie nie przedstawiono. Jeśli Deep Silver nie ujawni ich w najbliższym czasie, poznamy je zapewne w trakcie kwartalnego podsumowania finansów spółki. Przypomnijmy jeszcze, że Metro 2033, jak ogłoszono niemal równo rok temu, dobrnęło do granicy 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy.

Komentarze
46
Usunięty
Usunięty
04/06/2013 05:58
Dnia 04.06.2013 o 05:24, Smash-PL napisał:

Zgadzam się, nie ogarniasz. A gry powinny być przede wszystkim grami... domyśl się o co chodzi....

prosze, kolejny "znawca" ktory wie lepiej od innych co jest gra (komputerowa, konsolowa etc) a co nie jest... wy to macie problemy, caly swiat przeciwko waszemu jednemu slusznemu pogladowi :Ddla mnie ma roznicy czy dostaje liniowa gre oparta na QTE czy sandboxa czy only multiplayer fpsa bez jakiegokolwiek story - przy kazdej POTRAFIE sie bawic i nikomu nie wmawiam ze "Ty nie grasz w gre, bla bla bla"

Usunięty
Usunięty
04/06/2013 05:24

> > Gry kupuję po to by pograć, od fabuły to są filmy lub książki.>> pamietaj ze sa gry z dobym scenariuszem, dialogami, postacia i sa ksiazki/filmy ktore> sa tragiczne pod tym wzgledem.>> chcesz tylko pograc ? to po co w ogole siegasz po gry nastawione na tryb singleplayer> ? byle jakis shooter multi, 2 klikniecia i "szczelasz" do wszystkiego co sie rusza. po> co masz "tracic" czas na dialogi, cutscenki... zagal, wie ze i tak mu sie nie spodoba> i jojczy... nie ogarniam>> ja nie lubie wyscigowek, ale nie narzekam ze wyscigowki sa wyscigowkamiZgadzam się, nie ogarniasz.A gry powinny być przede wszystkim grami... domyśl się o co chodzi....

Usunięty
Usunięty
03/06/2013 06:52

fps fpsem, ale...gdyby tak w Metro zrobić rozwój postaci, dac troche questów ( na to juz w Piterze pomysł jest), wrzucić trochę korytarzy do otwartej eksploracji...) gra by wymiotła ...




Trwa Wczytywanie