Nowe wyniki sprzedaży SimCity

Patryk Purczyński
2013/05/09 09:50

Podczas spotkania z inwestorami przedstawiciele Electronic Arts ujawnili nowe wyniki sprzedaży SimCity. Licznik nie poszedł znacząco w górę, ale gra wciąż trafia do kolejnych odbiorców.

Nowe wyniki sprzedaży SimCity

SimCity sprzedało się w liczbie 1,6 miliona egzemplarzy - podało Electronic Arts. W porównaniu do poprzednich danych wynik jest lepszy o 0,3 miliona kopii. Symulacja budowy miasta wiele zawdzięcza kanałowi dystrybucji cyfrowej - za jego pośrednictwem rozeszło się aż 50 proc. całej puli, która trafiła do odbiorcy końcowego.

Nie da się jednak ukryć, że po pierwszych dwóch tygodniach sprzedaż SimCity wyraźnie zwolniła. We wspomnianym okresie "Elektronikom" udało się bowiem rozprowadzić 1,1 miliona egzemplarzy gry, i to pomimo głośnych problemów z serwerami, które uniemożliwiały rozgrywkę. Współzałożyciel studia Maxis, Will Wright, określił je ostatnio mianem niewybaczalnych.

GramTV przedstawia:

Niebawem SimCity trafi także na Maki. Czy premiera na komputerach Apple'a wydatnie pomoże grze w dobiciu do dwóch milionów sprzedanych kopii? Przekonamy się w czerwcu.

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
09/05/2013 17:52

Kijkowaty : Jest dokładnie tak jak mówisz. Typowa gra nastawiona na dobre pierwsze wrażenie (by zgarnąć pozytywne recenzje pisane przed premierą) a po dłuższym czasie zdenerwowani gracze już i tak nie zagrożą wynikom sprzedaży.

Kijkowaty
Gramowicz
09/05/2013 17:20

Grając w grę grający ma 3 stadia.1. Zaczyna grę, jeszcze nie zna mechanizmów.Gra jest świetna, ale fajnie się stawia budynki, jest podział na specjalizacje i można współpracować z innymi. Hurraaa!2. Powoli zaczynasz dostrzegać, że coś tu nie działa jak powinno.Jakoś dziwnie jeżdżą te autobusy, hmm dlaczego policja nie działa? A tak właściwie to czemu moje fabryki tak chaotycznie działają i jakie dochody mam z tego budynku...3. Szukasz w internecie wskazówek, ewentualnie sam sobie uświadamiasz jak to właściwie wszystko działa.Złość na tytuł, złość na EA, chęć wywalenia gry do kosza. Ekonomii gra nie posiada, wszystko jest chaotyczne i bez sensu. Gra jest banalnie prosta, a trudność wynika jedynie z źle i nielogicznie zaprojektowanych systemów (choćby całe AI poruszania się simów).Simowie nie posiadają domu i pracy, codziennie jadą do najbliższej pracy (trasa się aktualizuje w miarę zajmowania kolejnych stanowisk w firmach), po czym wracają do najbliższego domu na tych samych zasadach (i nie ważne czy to $, $$, $$$).Brakuje nam wielu informacji o finansach poszczególnych budynków, ciężko cokolwiek planować.To gra o symulacji miasta gdzie aspekt symulacji leży i kwiczy. Wygląda ślicznie i pierwsze stadium grania, póki nie uświadomisz sobie realiów i nie zapragniesz kontrolować miasta jest bardzo fajne, potem wszystko traci sens.

Usunięty
Usunięty
09/05/2013 16:12

Gra jest pożeraczem czasu, pomimo drma i małego obszaru do budowania miasta gra się miodnie, gramy ze znajomymi dosyć sporo, dodając do tego fakt że dostaliśmy za free dead space 3 do gry na co-opie chociaż same simcity kupiliśmy po tych problemach z serwerami :)




Trwa Wczytywanie