GRID 2 - wymagania sprzętowe i masa świeżego gameplayu

Mateusz Stanisławski
2013/04/22 20:56

Nareszcie wiemy, jaki komputer uciągnie GRID 2. Produkcja, tak jak już kilka poprzednich gier Mistrzów Kodu, nie będzie kompatybilna z system operacyjnym Windows XP.

GRID 2 - wymagania sprzętowe i masa świeżego gameplayu

Zarówno minimalne, jak i rekomendowane wymagania sprzętowe GRID 2 właśnie zagościły w karcie gry na platformie Steam. O ile pierwsza konfiguracja nie powinna większości posiadaczom pecetów przyspieszyć bicia serca, o tyle zalecana zawiera naprawdę wydajne komponenty. Zresztą sami rzućcie okiem:

Minimalne wymagania sprzętowe GRID 2:

  • system operacyjny Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8;
  • procesor Intel Core 2 Duo (2,4 GHz) lub AMD Athlon X2 5400+;
  • 2 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna Intel HD Graphics 3000, ATI Radeon HD 2600 lub NVIDIA GeForce 8600 (DirectX 11);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • 15 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

Rekomendowane wymagania sprzętowe GRID 2:

  • system operacyjny Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8 (64-bitowe);
  • procesor Intel Core i7 lub AMD Bulldozer;
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna Intel Graphics 5200, AMD Radeon HD z serii 6000 lub NVIDIA GeForce z serii GTX 500 (1 GB, DirectX 11);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • 15 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

Wspierane karty graficzne:

GramTV przedstawia:

Intel HD Graphics 3000, Intel HD Graphics 4000, Intel Graphics 5200; AMD Radeon HD 2600 lub lepsza, HD 3650 lub lepsza, HD 4550 lub lepsza, seria HD 5000, seria HD 6000, seria HD 7000 Series; NVIDIA GeForce 8600 lub lepsza, 9500 lub lepsza, GTX 220 lub lepsza, seria GTX 400, seria GTX 500, seria GTX 600; AMD Fusion A8 lub lepsza.

Na deser serwujemy długi materiał wideo prezentujący opcje customizacji. Przypominamy, że gra zagości na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 już 31 maja bieżącego roku. Odnotujmy ponadto, że GRID 2 doczeka się pełnej polskiej wersji językowej.

Komentarze
10
Tenebrael
Gramowicz
23/04/2013 18:46

A ja mam pytanie do tych, co wiedzą lepiej (bo się grą żywiej ode mnie interesują, czy coś). Czy tylko mi się wydaje, czy:1. Gra wygląda praktycznie tak samo (albo momentami i gorzej, np samochody) co GRID 1?2. Wywalili zaawansowany model uszkodzeń, z możliwością uszkodzenia w różnym stopniu poszczególnych części wozu?3. System sterowania wygląda mega-sztucznie, na tyle, że oglądając gameplay od razu widzi się "szarpnięcia" analoga?4. Samochody są hiper-odporne na uszkodzenia, a sam model uszkodzeń mechanicznych wygląda na biedniejszy i mniej realistyczny, niż w jedynce?5. Sterowanie jest jakieś takie zbyt arcadowe i za bardzo przypomina NFS, a za mało GRID 1?Bo sam nie wiem, czy to ja jestem ślepym malkontentem, czy jednak coś w powyższych podejrzeniach jest...(dodam, że GRID 1 uważam za najlepszą ścigałkę, w jaką dane mi było grać, więc powyższe to nie żaden hejt, a raczej niepokój)

Usunięty
Usunięty
23/04/2013 01:41

gra na klawiaturę, pad tez sie dobrze sprawdza w semi-sim semi-arcade przy kamerze z kokpitu.

Usunięty
Usunięty
23/04/2013 01:18
Dnia 23.04.2013 o 00:28, Ozi_GT napisał:

Czyli gra pod pada i konsolę.

Bo każdy PCtowiec jest posiadaczem kółka? :P




Trwa Wczytywanie