Pierwszy gameplay z Dark Souls II już dostępny! Dwanaście minut prosto z gry!

Adam Berlik
2013/04/11 06:56

[Zaktualizowano] Twórcy przedstawiają pierwsze fragmenty rozgrywki z Dark Souls II, omawiając zmiany w mechanice zabawy oraz prezentując nowe lokacje, przeciwników i system walki.

Pierwszy gameplay z Dark Souls II już dostępny! Dwanaście minut prosto z gry!

Dark Souls II, które zostało oficjalnie zapowiedziane w grudniu ubiegłego roku podczas gali Video Game Awards 2012, doczekało się wówczas efektownego trailera. Niedługo później pokazano galerię grafik koncepcyjnych oraz ujawniono kilka interesujących szczegółów (i tutaj). Dopiero po kilku miesiącach Namco Bandai i From Software zdecydowali się pokazać grę w akcji. Gameplay trwa aż dwanaście minut - zobaczcie:

Jak wynika z powyższego materiału, przeciwnicy w Dark Souls II będą zachowywać się często nieprzewidywalnie i pojawiać się naprawdę niespodziewanie (np. jeden z monstrualnych wrogów rozwala ścianę, by zaatakować naszego bohatera) - nie odniosłem wrażenia, by oponenci sztywno stali na wyznaczonych miejscach, raczej poruszają się po określonych obszarach.

Wydaje się, że Dark Souls II jest grą nieco bardziej dynamiczną od poprzedniczki. Nie tyle mam na myśli samą walkę, choć nią poniekąd również, ale inne elementy - ognisko odpala się znacznie szybciej, otwieranie drzwi nie trwa już tak długo.

Nie mogło zabraknąć oczywiście charakterystycznego dla serii napisu YOU DIED. W grze Dark Souls II będziemy ginąć często i na wiele sposobów. Nie tylko bezpośrednio z rąk przeciwników, ale także w wyniku np. zawalenia się mostu, co spowodowane jest agresywnym zachowaniem smoków przelatujących nad nim. Warto dodać, że jednych z nowych przedmiotów będzie pochodnia, którą rozpalimy, by móc przejść naprawdę mroczną lokację.

GramTV przedstawia:

Autorzy, o czym wspominano już wcześniej, ogromną wagę przywiązują do grafiki w Dark Souls II oraz, jak się teraz okazało, fizyki - system zniszczeń prezentuje się świetnie i ma bezpośredni wpływ na rozgrywkę. Gra zawiera zmienne warunki atmosferyczne - pojawia się między innymi wiatr. Natomiast oprawa wizualna, cóż, wygląda fenomenalnie.

Na koniec należy uspokoić wszystkich fanów Dark Souls. Druga część nie będzie łatwiejsza. Ma być bardziej zrozumiała, by niedzielni gracze również mogli spróbować swoich sił. Ale nie kosztem poziomu trudności. Fabuła, której kluczowym elementem będą smoki, nie zostanie podana na tacy, lecz będzie rozrzucona po świecie gry. Zatem ponownie nie tylko skupimy się na walce, ale i na odkrywaniu historii poprzez przeprowadzanie dialogów z NPC-ami oraz czytanie opisów przedmiotów.

Dark Souls II zmierza na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 oraz PC. Poniżej znajdziecie także wideo, w którym twórcy gry odpowiadają na pytania.

[Aktualizacja] W sieci pojawił się również kolejny zwiastun Dark Souls II:

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
12/04/2013 01:38
Dnia 12.04.2013 o 00:22, zadymek napisał:

> Jeśli już miałoby być sensowne rozwiązanie K+M to musieliby kompletnie zmienić chyba styl walki - inaczej tego > nie widzę, ale to oczywiście moje zdanie. A czymże DS się tak bardzo różni od reszty slasher''ów, że poprawne działanie sterowania z K+M to Mission:Impossible?

Niczym. W pierwszym DM po prostu spierdzieleno konwersję. Wystarczy wgrać moda naprawiającego i gra wygląda jakby była robiona pod myszkę.

zadymek
Gramowicz
12/04/2013 00:22
Dnia 11.04.2013 o 12:34, porckypizgus napisał:

Jeśli już miałoby być sensowne rozwiązanie K+M to musieliby kompletnie zmienić chyba styl walki - inaczej tego nie widzę, ale to oczywiście moje zdanie.

A czymże DS się tak bardzo różni od reszty slasher''ów, że poprawne działanie sterowania z K+M to Mission:Impossible?

zadymek
Gramowicz
12/04/2013 00:17

Niesamowite, goście wreszcie odkryli, że rozwój gier nie zatrzymał się10 lat temu, normalnie jestem w szoku!Co do zmian: znowu nauka po trupach i znowu bezsensowne zgony, a więc wszystko po staremu;)Film ani nie rozwiewa obaw ani nie budzi takowych bo akurat ja mam na uwadze nie grafikę czy stopień zmian rdzenia rozgrywki ale ... problemy techniczne.




Trwa Wczytywanie