ACTION S.A. dystrybutorem gier Electronic Arts Polska

Krzysiek Ogrodnik
2013/04/08 14:07

Światowy wydawca otwiera nowy rozdział swojej działalności na polskim rynku gier wideo.

ACTION S.A. dystrybutorem gier Electronic Arts Polska

ACTION S.A. podpisało umowę dotyczącą dystrybucji produktów z Electronic Arts Polska. Zgodnie z jej ustaleniami ACTION S.A. zajmie się dostawami gier EA Polska do podmiotów niewspółpracujących bezpośrednio z lokalnym oddziałem międzynarodowego giganta.

- ACTION S.A. już od wielu lat jest liderem rynku dystrybucji produktów spod znaku nowych technologii. Jesteśmy przekonani, iż współpraca z tak doświadczonym partnerem pozwoli oferowanym przez naszą firmę tytułom dotrzeć do jeszcze szerszej grupy konsumentów i zmaksymalizować tym samym ich potencjał sprzedażowy. – powiedział Michał Kołakowski, szef działu sprzedaży Electronic Arts Polska. – Najbliższe miesiące przyniosą ze sobą premiery najważniejszych tytułów znajdujących się w tegorocznym planie wydawniczym Electronic Arts. Cieszymy się, że tak istotne dla polskiej branży gier produkcje dystrybuowane będą przez prawdziwego potentata branży IT, który obejmuje swoim zasięgiem szereg niezwykle ważnych partnerów handlowych.

GramTV przedstawia:

- Staliśmy się jedynym oficjalnym dystrybutorem w Polsce produktów Electronic Arts Polska. To dla nas kwestia nie tylko potencjalnego wzrostu biznesu działu gaming, ale też prestiż związany ze współpracą ze światowym liderem rynku gier. Cieszę się też z perspektywy udrożnienia dostępu do produktów EA dla setek naszych klientów, mowa zarówno o potężnych sieciach handlowych, jak i małych osiedlowych sklepikach. Dzięki rozwiązaniom logistycznym Action, nasi klienci mogą teraz samodzielnie złożyć zamówienie na towar, który zostanie dostarczony następnego dnia we wskazane miejsce. Nowoczesne zaplecze logistyczne ma szczególne znaczenie w czasie premiery danego tytułu, kiedy trzeba obsłużyć wysyłkę kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy gry, potrafimy przeprowadzić taką operację sprawnie i w krótkim czasie. Myślę, że ta przewaga konkurencyjna miała istotny wpływ na decyzję EA o wyborze Action jako jedynego oficjalnego dystrybutora w naszym kraju - komentuje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

Na czym dokładnie będzie polegało zadanie ACTION S.A.? Na byciu hurtownią, czyli tym, czym było od zawsze. Co się więc zmienia w sprawie EA? To, że od teraz znacznie więcej sztuk gier od EA Polska będzie przechodzić przez magazyn ACTION. Spółka będzie zaopatrywać w towar niektóre polskie sieci handlowe, sklepy internetowe i mniejszych sprzedawców detalicznych.

ACTION S.A. i gram.pl należą do tej samej grupy kapitałowej.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
08/04/2013 21:17

Od kiedy gry EA wymagają Origin, często bardziej opłaca się poczekać na jakieś promo, kupić cyfrową wersję i ewentualnie dokupić pudełko z płytą z allegro za 10 zł :P Ostatnio było np -50% na chyba wszystkie gry, który ze sklepów z pudełkowymi wersjami gier robi takie promocje?

Usunięty
Usunięty
08/04/2013 21:00
Dnia 08.04.2013 o 20:54, Harunia napisał:

Powinni sobie przemyslec czy chca budowac dobre marki i miec wiernych klientow /.../

Mam wrażenie, że zależy im na jakichkolwiek klientach - talary to zawsze talary. Gier nie wydają aż tak złych, żeby nie kupić ich jakiś czas po premierze za ułamek wartości premierowej. Skoro dla kogoś gry to hobby szkoda omijać z grubsza dobre tytuły tylko dlatego, że dystrybutor to ... ;)

Usunięty
Usunięty
08/04/2013 20:54

> > Wisi mi to, gier od ea nie kupuje i kupowac nie zamierzam.>> Dobrze, że o tym napisałeś. Pewnie kogoś urzeknie Twoja historia :)Urzekla 4 osoby, bo raczyli na moj post odpowiedziec, hehe ;)>Szkoda, jestem pewien, że kierownictwo EA zalewa się teraz łzami.Byc moze to nikogo z ea nie obchodzi, moze nie chca moich pieniedzy, a moze na moje miejsce przyjdzie 5 casuali ktorzy chetnie zakupia nowe uproszczone wymagajace sieci Sim city albo stos dodatkow do Battlefielda, ale fakt jest taki ze stracili wiernego klienta. Gry to moje hobby i duzo kasy na nie przeznaczam, od lat kupuje znakomita wiekszosc nowosci (mialem praktycznie kazda wieksza gre wydana przez EA czyli cegielke do ich rozwoju dolozylem) i jestem w stanie wydawcom wybaczyc wiele- naprawde sie musieli postarac zeby mnie zniechecic, abym calkowicie przestal kupowac ich produkty. To sie nawet nie udalo wczesniej Ubi ani Activision, a oni tez maja sporo za uszami. Anyway- czy strata jednego wiernego klienta (swoich znajomych tez namawiam aby gier od nich nie kupowali) i pieniedzy ktore przeznaczylbym w przyszlosci na ich gry to duzo czy malo to sobie oni sami powinni odpowiedziec. Na pewno takich jak ja jest wiecej.Powinni sobie przemyslec czy chca budowac dobre marki i miec wiernych klientow, czy chca na szybko sprzedac gowno, zarobic i stracic swiadomych klientow.




Trwa Wczytywanie