Znamy wyniki sprzedaży SimCity w Polsce. Są też inne statystyki

Patryk Purczyński
2013/04/05 10:51

Konieczność stałego połączenia z siecią nie odwiodła graczy od zakupu SimCity. Swoje zrobiła też zapewne intensywna telewizyjna kampania reklamowa w okresie premiery produkcji studia Maxis.

Znamy wyniki sprzedaży SimCity w Polsce. Są też inne statystyki

20 tys. osób zakupiło nad Wisłą najnowszą odsłonę serii SimCity - podaje w nadesłanym do nas komunikacie Electronic Arts Polska. "To dokładnie tyle, ile liczy sobie populacja miast takich, jak Wieliczka, Reda, Józefów, Kamienna Góra czy Gostyń" - wyliczają "Elektronicy". I gorąco dziękują graczom, bo w 2013 roku zadebiutowało niewiele tytułów, które między Bugiem a Odrą cieszyły się podobnym zainteresowaniem.

EA Polska przedstawiło także statystyki dotyczące całego żyjącego świata SimCity, współtworzonego rzecz jasna nie tylko przez naszych rodaków.

  • Każdego dnia w SimCity aktywnych jest 750 tys. miast
  • Drogi wybudowane przez graczy w SimCity ciągną się przez 200 milionów kilometrów. To dystans pozwalający na objechanie Ziemi 5 tys. razy lub okrążenie Polski ponad 57 tys. razy
  • Na całym świecie sprzedano 1,1 miliona egzemplarzy SimCity. Ten wynik znamy już jednak od kilku tygodni

GramTV przedstawia:

Komentarze
10
EddekFZ
Gramowicz
05/04/2013 20:40

A ja i tak zaluje, ze zaliczam sie do tej statystyki :/

Usunięty
Usunięty
05/04/2013 20:01

Co prawda nie za bardzo rozumiem twoją wypowiedź, bo jest trochę niespójna, ale

Dnia 05.04.2013 o 17:51, chudy12345 napisał:

(gra dostaje oceny 8-9 jeszcze nie śmierdzi)

http://www.metacritic.com/game/pc/simcityGdzie tu widzisz takie oceny?

Dnia 05.04.2013 o 17:51, chudy12345 napisał:

z tego co wiem EA od dłuższego czasu jest na minusie i tu nie chodzi o perę dolców ale o setki milionów więc może już im wstarczy dostawania po kieszeni

Nie wystarczy, bo się nie uczą. Niech bankrutują i idą do kapitalistycznego piekła.

Usunięty
Usunięty
05/04/2013 17:51

> > jak już mówiłem jakby nie ten hejt i na ea i na simcity i na durny drm to pewnie> ze 3> > miliony już by były a drm działa cracka nie ma i sobie porównajcie że simcity się> sprzedał> > jak wiedźmin 2 czyli dal polaków lipa troche>> Moze gdyby nie hejt to by sprzedali 3 mln zamiast 1.1 (na swiecie, nie w Polsce), ale> hejt nie wzial sie z powietrza, byl imo dobrze uzasadniony (wpychanie na sile ciaglego> polaczenia z netem do gry stricte singlowej, w dodatku problemy z serwerami).artkułów dlaczego gra wymaga neta było chyba ze 20! to że łączysz miasta z kumplami handel prąd itp to nic? A problemy z serwerami mega problem trzeba było poczekać jakieś 3 godziny i żeby to wszystkich dotyczyło ale nie tylko 2-3 % graczy i to nawet nie w europie tylko w stanach!Czy jak> idziesz do restauracji i dostajesz smierdzace mieso (gra dostaje oceny 8-9 jeszcze nie śmierdzi) to narzekanie na to tez nazywasz> hejtem, (TA!) czy jednak konsumencka swiadomoscia?> Bardzo dobrze ze poszedl tylko ponad milion, powiem wiecej- szkoda ze az tak wiele. Moze> jak dostana po kieszeni to sie nastepnym razem bardziej postaraja.z tego co wiem EA od dłuższego czasu jest na minusie i tu nie chodzi o perę dolców ale o setki milionów więc może już im wstarczy dostawania po kieszeni




Trwa Wczytywanie