Beyond: Two Souls nie było dużo droższe od Heavy Raina

Patryk Purczyński
2013/04/04 08:46
2
0

David Cage nie ujawnia co prawda kwoty, jaką pochłonęła produkcja Beyond: Two Souls, ale zapewnia, że mieści się ona w granicach rozsądku. - Sportowymi brykami się nie rozbijamy - mówi.

Beyond: Two Souls nie było dużo droższe od Heavy Raina

- Nie wiem czy budżet to sprawa do poruszania na forum publicznym, ale jedno mogę powiedzieć: Beyond: Two Souls powstało za bardzo rozsądną sumę - zapewnia David Cage z Quantic Dream. - Robimy co prawda złożone gry, ale nie sądzę, by były równie drogie co inne tytuły. W porównaniu do Heavy Raina Beyond jest tylko nieco droższe - mówi.

Rachunku nie obciążą nawet kontrakty gwiazd z Hollywoodu (Ellen Page, Willem Dafoe) i prace wykonane przy zupełnie nowym silniku gry. - Projekt jest tańszy, ponieważ my jesteśmy lepsi w tym, co robimy. Koncentrujemy się na narzędziach i jesteśmy bardzo ostrożni w kwestii wydatków. Nie szalejemy z finansami. Pracowników opłacamy godziwie, ale jednocześnie nie mamy sportowych bryk, łodzi i całej reszty. Prowadzimy tę firmę na poważnie - dodaje Cage.

GramTV przedstawia:

Beyond: Two Souls ma zaplanowaną premierę na październik. Gra zmierza tylko na PS3, ale twórcy zapowiadają, że po premierze zastanowią się nad przeniesieniem jej na PS4.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
04/04/2013 16:05

Myślę, że w dużej części wynika to z konwencji przyjętej przy tworzeniu gier QD. Forma interaktywnego filmu zapewne w znacznym stopniu zmniejsza liczbę elementów, które trzeba dopieszczać.

Usunięty
Usunięty
04/04/2013 14:48

W sumie, może kupię konsolę dla tej gry, a do tego obczaję te gry w które na pc sobie nie pogram (Killzone, Unchartedoi, itd.)