W Splinter Cell: Blacklist przez całą grę możesz pozostać niezauważony

Patryk Purczyński
2013/03/26 17:35
8
0

Jeśli ktoś się uprze, to od początku do końca w Splinter Cell: Blacklist będzie przemykał za plecami wroga. Ubisoft po raz kolejny zapewnia, że jego gra na pewno jest skradanką.

W Splinter Cell: Blacklist przez całą grę możesz pozostać niezauważony

Pamiętacie ostatni gameplay Splinter Cell: Blacklist, w którym Ubisoft prezentował trzy style gry? Obok pantery i szturmu znajdował się ten najcichszy i najsubtelniejszy, czyli duch. Choć dotychczas na publicznych prezentacjach nowa odsłona perypetii Sama Fishera przedstawiana była raczej jako połączenie dwóch pierwszych wymienionych stylów, dyrektor projektu Patrick Redding zapewnia, że jeśli gracze zechcą, to przez cały czas będą mogli działać właśnie jak duchy.

- Oczywiście wspieramy bardziej agresywny styl skradania się, styl drapieżcy atakującego z ukrycia, ale tylko wtedy, gdy ludzie właśnie tak chcą grać. Jednocześnie jeśli chcesz być duchem przez większość, a co tam, przez całą grę, to możesz nim być - powiedział Redding w jednym z wywiadów przeprowadzonych podczas PAX East.

GramTV przedstawia:

Czy jego słowa będą miały pokrycie w rzeczywistości? Przekonamy się w drugiej połowie sierpnia, gdy Splinter Cell: Blacklist zadebiutuje na pecetach, Xbokise 360 i PlayStation 3.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
27/03/2013 08:30
Dnia 26.03.2013 o 20:06, Harrolfo napisał:

> A co za różnica, czy jest głównym składnikiem, czy jedną z opcji? Ogromna. Jeśli głównym składnikiem jest strzelanie, to powoduje to według mnie, iż w niektórych miejscach skradanie się będzie wręcz niemożliwe.

Ale w takim Deus Ex można było przejść całą grę bez zabijania nikogo, poza bossami. A tam skradanie było tylko jedną z opcji. Nie traćmy nadziei :)

Usunięty
Usunięty
27/03/2013 05:03
Dnia 26.03.2013 o 17:54, MBi napisał:

bez sensu grać w grę, którą można tylko przejść i to dosłownie

no nie ? kto by tam chcial myslec i planowac jak mozna dusic FIRE z autoaimem, nie ? :)

Usunięty
Usunięty
26/03/2013 22:12

Dzięki takiej, a nie innej konstrukcji będzie można grać płynniej. Nie trzeba wczytywać sejwów bo odpalił się alarm i koniec misji. W razie wpadki likwidujesz świadków ogniem i skradasz się dalej ;)




Trwa Wczytywanie