Zobacz pierwsze ujęcia z rozgrywki w Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows

Patryk Purczyński
2013/03/21 10:07
7
0

Wojownicze Żółwie Ninja coraz śmielej wychodzą z cienia. W udostępnionym przez serwis IGN materiale możemy po raz pierwszy podziwiać je w akcji - na razie w wersji pre-alfa.

Zobacz pierwsze ujęcia z rozgrywki w Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows

Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows zaprezentowało się na pierwszym gameplayu. Czwórka doskonale wprawionych w bezpośredniej walce żółwi potrafi nie tylko wyprowadzać bolesne kopniaki, korzystać z dzierżonej przez siebie broni białej i stosować uniki, ale także współpracować, by w jeszcze bardziej efektywny sposób rozprawić się z bandą rzezimieszków.

Gra została zapowiedziana przez Activision na początku miesiąca jako pozycja dystrybuowana drogą cyfrową. Żółwie Ninja w nowej odsłonie tego lata trafią na platformy PC, PS3 i X360. Poniżej obiecany gameplay z komentarzem dziennikarzy IGN.

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
zadymek
Gramowicz
21/03/2013 23:39
Dnia 21.03.2013 o 18:11, Madoc napisał:

Jeśli chodzi o animacje, to faktycznie stoją na równie wysokim poziomie co w Batmanie, ale sama walka wygląda na dużo szybszą i wymagającą większej inicjatywy niż w Batmanie, gdzie bójki opierają się głównie na kontrach.

Nie wiem o którym Batmanie mówimym, ale Arkham Asylum miał równie duże tempo. A skkojarzył mi się główne przerz te "zwolnienia akcji" i smugi podczas ciosów. No i gore, nie ma krwietc : to też coś a''la Batek.

Dnia 21.03.2013 o 18:11, Madoc napisał:

A wygląda to świetnie, kolorowe efekty w sumie mi nie przeszkadzają, widać to o czym mówią redaktorzy- różne style walki braci (okładanie leżącego przeciwnika pięściami świetnie

Mnie interesuje bardziej na ile sam gracz będzie kontrolował sytację a na ile gra będzie te walki "reżyserowała".

Dnia 21.03.2013 o 18:11, Madoc napisał:

pasuje do Rafa, natomiast kręcenie się na skorupie jest zdecydowanie w stylu Mike''a), świetnie wyglądające wspólne ataki.

Taa, widać inspiracje trylogią, nawet stuknięcie skorupami jest:)

Madoc
Gramowicz
21/03/2013 18:11
Dnia 21.03.2013 o 10:21, zadymek napisał:

Styl Batman AA, tyle mi przychodzi do głowy;)

Jeśli chodzi o animacje, to faktycznie stoją na równie wysokim poziomie co w Batmanie, ale sama walka wygląda na dużo szybszą i wymagającą większej inicjatywy niż w Batmanie, gdzie bójki opierają się głównie na kontrach.A wygląda to świetnie, kolorowe efekty w sumie mi nie przeszkadzają, widać to o czym mówią redaktorzy- różne style walki braci (okładanie leżącego przeciwnika pięściami świetnie pasuje do Rafa, natomiast kręcenie się na skorupie jest zdecydowanie w stylu Mike''a), świetnie wyglądające wspólne ataki. Bałem się trochę o tę grę, ale wydaje się, że Acti jednak potrafi wykorzystać licencje (choćby ostatnie Transformery). Ciekawe, co zaoferuje poza walką, chociaż jest dużo prawdopodobieństwo, że już same bójki mnie przyciągną to niej na dłużej.

Usunięty
Usunięty
21/03/2013 11:43

właśnie te efekty więcej przeszkadzają niż pomagają a gra wygląda na nie crapa




Trwa Wczytywanie