Nieudana premiera SimCity za oceanem, EA przeprasza i obiecuje, że w Europie obejdzie się bez przykrych niespodzianek

Małgorzata Trzyna
2013/03/06 15:24

SimCity wymaga od graczy ciągłego połączenia z siecią. EA nie przewidziało jednak, że zainteresowanie będzie tak duże, że gracze będą musieli czekać godzinami w kolejce do serwerów.

Nieudana premiera SimCity za oceanem, EA przeprasza i  obiecuje, że w Europie obejdzie się bez przykrych niespodzianek

Nie obyło się bez zgrzytów podczas premiery SimCity w Ameryce Północnej. Pomysł, by gra wymagała ciągłego połączenia z siecią, od początku nie wydawał się zbyt dobry - przecież nie wszyscy mogą cieszyć się szybkim, stabilnym łączem bez limitu transferu. Jednak kiedy serwery są przeciążone, co mają powiedzieć gracze, którzy muszą czekać godzinami w kolejce, nawet wtedy nie mając gwarancji, że uda się im zalogować?

GramTV przedstawia:

EA przeprosiło za zaistniałą sytuację i zapewniło, że zmobilizowało wszystkie siły, by rozwiązać ten problem. Przedstawiciele firmy napisali na Twitterze:

- Żądań jest tak dużo, że niektórzy użytkownicy nie mogą uzyskać dostępu do gry. Pracujemy tak szybko, jak to możliwe, by znaleźć rozwiązanie. Ze względu na ogromne zainteresowanie SimCity, pojawiły się opóźnienia, dotyczące niewielkiego odsetka użytkowników Origin. Cały czas pracujemy nad naprawieniem tego problemu. Wprowadzamy zmiany, by zapobiec podobnym sytuacjom i wierzymy, że podczas międzynarodowej premiery, która odbędzie się w tym tygodniu, platforma Origin będzie działać stabilnie.

Komentarze
75
Usunięty
Usunięty
11/03/2013 06:23
Dnia 10.03.2013 o 22:47, WerzieePL napisał:

Sorry bardzo ale wystarczy że piraci zrobią lewy serwer i wtedy My czyli ci co kupili będą mieli problemy a piraci nie

Jak część gry jest w chmurze, to piracki serwer nie wystarczy. Diablo 3 do tej pory nie jest porządnie spiracone.

Usunięty
Usunięty
10/03/2013 22:47

> > Dlatego takie zabezpieczenia są głupie i nikomu nie służą. Pirat z piraci i będzie> grał,> Gdzie spiraci? SimCity jest praktycznie MMO, większość danych, a nawet część obliczeń> silnika jest robionych w chmurze. Będzie drugie Diablo - tego nie spiracisz.Sorry bardzo ale wystarczy że piraci zrobią lewy serwer i wtedy My czyli ci co kupili będą mieli problemy a piraci nie

Usunięty
Usunięty
08/03/2013 08:30

na chwilę obecną pododawali serwery (EU West 3/4, East 3) i wszystko chodzi gładko. Myślałem że będzie gorzej, biorąc pod uwagę ilość miast które od premiery zostały założone (15 mln oidp)




Trwa Wczytywanie