SOE zapowiada łączenie serwerów Planetside 2

Patryk Purczyński
2013/02/21 18:18
5
0

Choć od premiery Planetside 2 minął ledwie kwartał, Sony Online Entertainment już zapowiedziało plany łączenia serwerów. Przyczyną nie jest jednak niższa od spodziewanej popularność gry.

SOE zapowiada łączenie serwerów Planetside 2

- Wkrótce łączenie serwerów. Szczegóły podamy do poniedziałku. Nie będzie transferów między serwerami dopóki proces się nie zakończy. Robienie tego w innej kolejności nie byłoby słuszne - to skondensowany komunikat do użytkowników Planetside 2 od prezesa Sony Online Entertainment, Johna Smedleya.

Jak się okazuje, przyczyna nie tkwi wcale w odpływie graczy już trzy miesiące po premierze sieciowego FPS-a. - Zbyt wiele osób wybrało jedne serwery, zbyt mało wybrało inne. Nic więcej - zapewnił Smedley.

GramTV przedstawia:

Jeśli nadal wahacie się czy warto poświęcić czas na poznanie Planetside 2, być może odpowiedź znajdziecie w naszej recenzji lub przeglądzie ocen.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
22/02/2013 11:01

> > Przeciętny gracz? A jaki to? Polak z 8 letnim komputerem? Niektórzy nie pojęli jeszcze,>> > że to MMOFPS z tysiącami postaci na ekranie, strzelającymi i poruszającymi się w> czasie> > rzeczywistym. to nie WoW w którym "przyklejasz" fireballe do przeciwnika, Takie> gry po> > prostu wymagają większej mocy obliczeniowej.> >> > Jak dla mnie osiągnęli i tak już ogromny sukces pozwalając na grę tak dużej gamie> graczy> > (starsze i5''tki i tak na prawdę byle jaka karta graficzna z ostatnich 5 lat daje> sobie> > radę znakomicie) Osobiście spełniam najwyższe wymagania systemowe i jeszcze nie> spotkałem> > się ze spadkiem FPS poniżej 50 - nieważne jak gigantyczna sieka na ekranie by nie> była.>>> Proponuję byś lepiej przyjrzał się licznikowi klatek na sekundę. Spadki animacji są bardzo> częste jeśli na ekranie pojawia się wielu graczy jednocześnie, a już szczególnie w warunkach> nocnych. Poza tym, zwróć uwagę z jakiej odległości renderowana jest piechota. W pewnym> momencie postacie po prostu znikają, co wygląda raczej śmiesznie przy walkach na duże> odległości. Wydaje mi się, że mają to zmienić, w którymś patchu.> Tak więc, optymalizacja tej gry jest dość "umowna", żeby nie powiedzieć "nieistniejąca".> Mój komputer jest nieco młodszy niż sugerowane 8 lat, mam i7 i GeForce''a 660Ti. Gdy> nic poważnego nie dzieje się na ekranie, FPS wynoszą około 100 klatek, natomiast podczas> bitew potrafią spaść do około 30. A czy te bitwy są większe niż powiedzmy w Battlefieldzie?> Ciężko powiedzieć. Raczej tego nie czuć, ponieważ gracze są bardzo rozproszeni po mapie.Niestety, w tej grze nawet nie potrzebujesz wielkiej bitwy żeby mieć błędy. Nie raz zdarzyło mi się przejmować pustą bazę daleko od jakiejkolwiek bitwy i nagle znikały mi tekstury po czym migały przy poruszaniu postacią...

Usunięty
Usunięty
22/02/2013 09:33

> A czy te bitwy są większe niż powiedzmy w Battlefieldzie?> Ciężko powiedzieć. Raczej tego nie czuć, ponieważ gracze są bardzo rozproszeni po mapie.Osobiście byłem w bitwie z około 100-150 graczy na stronę + latadła nad głowami więc tak - są większe :DPolecam bitwy np: tutaj http://planetside.wikia.com/wiki/The_Crown

Usunięty
Usunięty
21/02/2013 22:36

> Przeciętny gracz? A jaki to? Polak z 8 letnim komputerem? Niektórzy nie pojęli jeszcze,> że to MMOFPS z tysiącami postaci na ekranie, strzelającymi i poruszającymi się w czasie> rzeczywistym. to nie WoW w którym "przyklejasz" fireballe do przeciwnika, Takie gry po> prostu wymagają większej mocy obliczeniowej.>> Jak dla mnie osiągnęli i tak już ogromny sukces pozwalając na grę tak dużej gamie graczy> (starsze i5'tki i tak na prawdę byle jaka karta graficzna z ostatnich 5 lat daje sobie> radę znakomicie) Osobiście spełniam najwyższe wymagania systemowe i jeszcze nie spotkałem> się ze spadkiem FPS poniżej 50 - nieważne jak gigantyczna sieka na ekranie by nie była.Proponuję byś lepiej przyjrzał się licznikowi klatek na sekundę. Spadki animacji są bardzo częste jeśli na ekranie pojawia się wielu graczy jednocześnie, a już szczególnie w warunkach nocnych. Poza tym, zwróć uwagę z jakiej odległości renderowana jest piechota. W pewnym momencie postacie po prostu znikają, co wygląda raczej śmiesznie przy walkach na duże odległości. Wydaje mi się, że mają to zmienić, w którymś patchu.Tak więc, optymalizacja tej gry jest dość "umowna", żeby nie powiedzieć "nieistniejąca". Mój komputer jest nieco młodszy niż sugerowane 8 lat, mam i7 i GeForce''a 660Ti. Gdy nic poważnego nie dzieje się na ekranie, FPS wynoszą około 100 klatek, natomiast podczas bitew potrafią spaść do około 30. A czy te bitwy są większe niż powiedzmy w Battlefieldzie? Ciężko powiedzieć. Raczej tego nie czuć, ponieważ gracze są bardzo rozproszeni po mapie.




Trwa Wczytywanie