Metal Gear Rising: Revengeance - przegląd ocen

Patryk Purczyński
2013/02/19 21:36

Po obiecującym początku przyszedł czas na gruntowną weryfikację. Na szczęście Metal Gear Rising: Revengeance nie spada z wysokiego konia.

Metal Gear Rising: Revengeance - przegląd ocen

82 na Xboksie 360 i 79 na PlayStation 3 - oto średnie ocen Metal Gear Rising: Revengeance w portalu Metacritic. Nie są one może tak imponujące, jak wskazywałyby na to pierwsze noty, ale z pewnością nie można mówić o rozczarowaniu, jakie spotkało chociażby tych, którzy w zniecierpliwieniu czekali na Aliens: Colonial Marines.

Jakie jasne i ciemne strony recenzenci dostrzegają w nowej produkcji Platinum Games? Zobaczmy.

NZGamer - 97/100

Gra może jest nieco przykrótka, a w wizualizacjach czasami zdarzają się wpadki. W każdym innym aspekcie gra jest jednak perfekcyjna. Poważnie, jest dokładnie taka, jak być powinna. Jeśli chcesz, by akcja była intensywna, dramatyczna i niedorzeczna, to może być z powodzeniem wasza gra roku.

GameTrailers - 92/100

Niesamowita gra akcji, która wzbija się na poziom dokładności nieosiągalny dla większości. Krótki czas potrzebny na przejście nie jest powodem do krytyki, ponieważ z pewnością będziesz wracał do wszystkiego, co ma do zaoferowania. Rozczłonkowywanie przeciwników dawno już nie było tak przyjemne. Nie bądźcie zaskoczeni, jeśli nie po raz ostatni widzimy Raidena w akcji.

Polygon - 90/100

Platinum Games dokonało rzeczy niebywale rzadkiej: oddało honory uwielbianej serii, a jednocześnie przeniosło ją w nowy gatunek.

GameSpot - 85/100

Revengeance jest ostatecznym odejściem od starego sposobu robienia pewnych rzeczy. Prawie każdy scenariusz wymaga otwartego konfliktu, a nie cichej infiltracji. Zamiast wtapiać się w otoczenie, Raiden może je kompletnie zmienić w ciągu kilku sekund.

GramTV przedstawia:

EGM - 80/100

Rising to kawałek przejażdżki kolejką górską, której powinien skosztować każdy fan Metal Geara. Tym niemniej, nawet dekadę po premierze MGS 2 okazuje się, że nadal jestem sfrustrowany rolą Raidena. Tym razem dzieje się tak jednak z uwagi na fakt, że gra nie do końca wykorzystuje swój potencjał.

Game Informer - 78/100

Jeśli masz jakiekolwiek nadzieje, że opowieść wniesie coś znaczącego do uniwersum Metal Geara, lub otrzymasz szansę ponownego spotkania się z postaciami, na których ci zależy, będziesz rozczarowany. Nowi bohaterowie są mało interesujący i słabo rozwinięci, a stare praktycznie nie istnieją.

VideoGamer - 70/100

Revengeance jest całkiem słodkie, ale posmak, jaki po sobie pozostawia, jest dość gorzki.

Telegraph - 60/100

Nie ulega wątpliwości, że - przynajmniej dla mnie - gra była równie zabawna co irytująca, równie stylowa co głupiutka. Mogłaby być bardziej dopracowana, mogłaby mieć lepsze projekty poziomów, mogłaby być bardziej jednolita. Nie zbliża się ani do najlepszych dzieł Platinum, ani do najlepszych produkcji Kojimy. Mimo to grę warto sprawdzić.

PlayStation Lifestyle - 30/100

Seria znana z zapadających głęboko w pamięć złoczyńców i walk z bossami w Metal Gear Rising: Revengeance prezentuje żałosne i łagodne szwarccharaktery. Nie bałem się ich z uwagi na ich okrucieństwo, ale dlatego, że wiedziałem jak słabo są zaprojektowane walki z nimi i jak frustrująca będzie następna.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
20/02/2013 13:58

Zwykla sieka jadaca na znanej marce. No thanks.

Usunięty
Usunięty
20/02/2013 13:02

Polecam przechodzenie gry za pierwszym razem na HARD.Więcej frajdy i bossowie są wymagający. Granie na EASY/NORMAL moim zdaniem psuje zabawe.Wiem bo miałem okazję ogrywać grę i dwa pierwsze poziomy to kpina. Grę kończy się po 4-5 godzianach.Natomiast na HARD wyszło mi około 11 godzin. Z czego sporo powtarzania poziomów czego gra nie liczy >.<

Usunięty
Usunięty
20/02/2013 10:24

> Jakoś nie kupuję rzucania się mieczem na czołg a by go rozćwiartować i czołg ulega rozćwiartowaniu.> Jakoś takie to nietypowe :SSeria Metal Gear nigdy nie opierała się na realizmie :P




Trwa Wczytywanie