Silnik Luminous nas zachwyci? Square Enix nie zamierza go licencjonować

Patryk Purczyński
2013/01/04 11:00

Square Enix ze swoim nowym silnikiem wiąże wielkie nadzieje. Prezes firmy uważa, że technologia ta zachęci utalentowanych projektantów do pracy w jego obozie.

Silnik Luminous nas zachwyci? Square Enix nie zamierza go licencjonować

Luminous to najnowszy silnik Square Enix. Mówi się, że został stworzony na potrzeby serii Final Fantasy na kolejną generację konsol. - To wewnętrzne narzędzie. Nie zamierzamy robić na nim biznesu sprzedając licencje innym firmom - mówi Mike Fischer, dyrektor wykonawczy azjatyckiego giganta wydawniczego.

- Liczę na to, że to narzędzie sprawi, że zespoły i ludzie z całego świata z ekscytacją będą chciały przystąpić do współpracy z nami, ponieważ otrzymają możliwość pracowania z jedną z najlepszych technologii w branży - przekonuje Fischer. I dodaje, że na razie Luminous przeznaczone jest wyłącznie do gier, ale w dłuższej perspektywie nie wyklucza użycia silnika w przemyśle filmowym.

GramTV przedstawia:

Luminous będzie już trzecią - obok Glaciera (Hitman) i silnika, na którym oparty został nowy Tomb Raider technologią w rękach Square Enix. Fischer nie widzi w tym jednak żadnego problemu. - Nigdy nie jest tak, że jedno rozwiązanie pasuje do wszystkiego. Nie sądzę, by kiedykolwiek tak powinno się stać. Musisz mieć odpowiedni silnik do odpowiedniej gry - dodaje prezes Square Enix.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
06/01/2013 12:56

Masz chyba brudny monitor bo C1 przy ich demie technicznym wyglada jak gra z przed 6 lat, absolutnie nic na odwrot -_- Piszesz o 8GB ramu, podczas gdy pokazowka chodzila na 32GB... Ja rozumiem, ze mozesz miec mile wspomnienia zwiazane z Crysisem, ale to juz sa herezje ;)

sebogothic
Gramowicz
05/01/2013 22:54

Obrazek naprawdę fajnie wygląda. Ech... aż chciałoby się Gothica na takim silniku ;D

Usunięty
Usunięty
05/01/2013 14:30

Podniecają się czymś co od 6 lat na pecetach jest standardem(ta grafika co pokazują to w miarę poziom Crysisa 1 trzyma więc nie wiem o co całe halo jest ?)Tekstury otoczenia i lokacji nadal są mocno przeciętne, mam rozumieć że przy 8 gb komputerach(średnio chyba każdy tyle ma) + 2 gb na grafice ciężko im upchać grę w 10 gb ramu razem aby ładnie to wyglądało ? A nie tylko postacie ?




Trwa Wczytywanie