Resident Evil 6 na PC - wymagania sprzętowe, data premiery i dodatkowa zawartość

Mateusz Stanisławski
2012/12/17 18:13

Po szczegółach dotyczących blaszakowej wersji DmC Devil May Cry Capcom serwuje konkrety na temat pecetowego Resident Evil 6. Dowiedzieliśmy na przykład, że edycja na komputery osobiste z miejsca zaoferuje bonusy znane z konsoli.

Resident Evil 6 na PC - wymagania sprzętowe, data premiery i dodatkowa zawartość

Resident Evil 6 zagości na pecetach 22 marca – podała firma Capcom w komunikacie prasowym. Blaszakowcy za sprawą darmowej aktualizacji od razu będą mogli wzbogacić produkcję między innymi o kampanię Ady Wong oraz poziom trudności No Hope. Odnotujmy również, ze tytuł, którego nadwiślańskim wydawcą jest Cenega, będzie sprzężony z platformą Steam – nie zabraknie na przykład achievementów, zapisywania stanu zabawy w chmurze oraz rankingów sieciowych.

Poniżej serwujemy szczegółowe wymagania sprzętowe gry – zarówno minimalne, jak i rekomendowane. Zgodnie z zapowiedziami produkcję bez problemu odpalimy również na systemie operacyjnym Windows XP.

Minimalne wymagania sprzętowe Resident Evil 6:

  • system operacyjny Windows Vista, XP, Windows 7 lub Windows 8;
  • procesor Intel Core 2 Duo (2,4 GHz) lub AMD Athlon X2 (2,8 Ghz);
  • 2 GB pamięci RAM;
  • 16 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 8800 GTS (DirectX 9.0c).

GramTV przedstawia:

Zalecane wymagania sprzętowe Resident Evil 6:

  • system operacyjny Windows Vista, XP, Windows 7 lub Windows 8;
  • procesor Intel Core 2 Quad (2,7 GHz) lub AMD PhenomTM II X4 (3,0 GHz);
  • 4 GB pamięci RAM;
  • 16 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 560 (DirectX 9.0c).

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
18/12/2012 21:02

> Dobrze, że nie ten toporny GfWL, gdzie swoją drogą achievmenty nikogo nie obchodzą i> na nikim wrażenia nie robią :P Przynajmniej nie będzie cyrków z aktualizacjami, dlc i> grą multiplayer.> jakieś takie nie za wielkie jak na dzisiejsze standardy i mówię tu o RAM bo GPU jest> normą takieJa i tak wole GfWL niż steam''a i mam nadzieje ze to tylko błędna informacja odnośnie integracji gry ze Steam''em. Jak do tej pory Capcom wydawał gry zintegrowane z GfWL i mam nadzieje ze tak pozostanie.

Ravenear
Gramowicz
18/12/2012 20:20

> > Jeśli gra Cenegi jest pod Steam to dzięki bogu. Bo nie będzie problemów z aktualizacjami>> > i kompatybilnością DLC> Ekhuekhu... Skyrim... ekhmekhkh... Rage... ekhhhh.>> Ops, sorki, zakrztusiłem się.Tak gram w Skyrima wersja anglojęzyczna wszystkie patche na czas. DLC-ki przez kolegę z UK kupił mi jako gifty. Blokada regionalna na steam mnie nie obchodzi.Wiesz jaki cyrk zrobili z Falloutem 3? Wersja anglojęczyna miała patcha 1.5 albo 1.6 jakoś tak a nasza wspaniała polska wersja 1.1 po około roku od wydania. O kompatybilności DLC aktualnie wydawanych mogłeś sobie pomarzyć.Dlatego po tym cyrku jestem wyczulony na zagrania Cenegi.

Dared00
Gramowicz
18/12/2012 17:52
Dnia 18.12.2012 o 17:48, Ravenear napisał:

Jeśli gra Cenegi jest pod Steam to dzięki bogu. Bo nie będzie problemów z aktualizacjami i kompatybilnością DLC

Ekhuekhu... Skyrim... ekhmekhkh... Rage... ekhhhh.Ops, sorki, zakrztusiłem się.




Trwa Wczytywanie