Pierwszy rzut oka na tajemniczego RPG-a twórców Mafii i Operation Flashpoint

Mateusz Stanisławski
2012/12/09 16:56

Udostępnione materiały wideo to przede wszystkim prezentacja możliwości silnika CryEngine 3, na którym będzie hulać nadchodzący RPG studia Warhorse, ale i tak warto rzucić okiem.

Pierwszy rzut oka na tajemniczego RPG-a twórców Mafii i Operation Flashpoint

O tym, że mocna ekipa z Warhorse Studios – której członkowie wcześniej byli zrzeszeni pod szyldami między innymi 2K Czech i Bohemia Interactive – pracuje nad innowacyjnym RPG-iem osadzonym w czasach wojen husyckich, wiemy już od prawie półtora roku. Dotychczas oficjalnie ujawniono tylko, że tytuł będzie bazować na silniku CryEngine 3 – tak naprawdę wciąż nie znamy żadnych konkretów na temat projektu, „który nie ma zawieść fanów otwartych, realistycznych światów oraz wysokiej jakości opowieści”.

Poniżej możecie odpalić dwa filmy z konferencji Game Developers Sessions 2012, na której zaprezentowano grę, a dokładniej – funkcje edytora wchodzącego w skład narzędzi deweloperskich. Jak czytamy na łamach serwisu Eurogamer, przedstawione projekty wirtualnego środowiska to tylko próbka możliwości silnika CryEngine 3. Trudno tu mówić o pełnoprawnych ujęciach ukazujących rozgrywkę, ale na bezrybiu i rak ryba.

Wstępny termin debiutu tajemniczego RPG-a Warhorse Studios to, uwaga, wiosna 2015 roku. Gra zmierza na komputery osobiste, ale niewykluczone, że zagości również na konsolach.

GramTV przedstawia:

Komentarze
18
mtsach
Gramowicz
Autor
18/05/2013 19:26

Swego czasu krótko zaprezentowano na filmie promującym silnik. Mowa o ostatnich ujęciach: http://www.gametrailers.com/videos/sh4uic/cryengine-3-gdc-2013--licensee-showcase-trailer

Usunięty
Usunięty
10/12/2012 20:31

> > IGN dowiedział się, że prezentacja gry leciała z laptopa z Nvidia 555M na> > pokładzie. Ot, ciekawostka. :)> Żartujesz? W takim razie nie był to pre-render? ;)>No proszę Cię, przecież widać że to live action , widać fragmenty UI edytora i trochę miejscami nieporadne ruchy "operatora" .:)Nvidia 555m ? no no , pogratulować poza jednym przycięciem i w pewnym momencie opoznionym doładowaniem tekstur braków nieuświadczyłem, tyle że dołożymy jeszcze do tego później animacje postaci , kontrolę nad AI więc trochę moc przerobowa zostanie ograniczona.

Usunięty
Usunięty
10/12/2012 18:52
Dnia 10.12.2012 o 18:49, mtsach napisał:

IGN dowiedział się, że prezentacja gry leciała z laptopa z Nvidia 555M napokładzie. Ot, ciekawostka. :)

Żartujesz? W takim razie nie był to pre-render? ;)




Trwa Wczytywanie