Szczegóły na temat pecetowej wersji BioShock Infinite. Gra będzie wspierać DirectX 11

Mateusz Stanisławski
2012/12/07 18:11
2
0

Serwis PC Gamer na podstawie przedpremierowej wersji BioShock Infinite rzucił nieco światła na wykonanie techniczne edycji na blaszaki. Wiemy na przykład, jakie opcje konfigurujące jakość grafiki znajdziemy w menu gry.

Szczegóły na temat pecetowej wersji BioShock Infinite. Gra będzie wspierać DirectX 11

Pierwsza informacja: BioShock Infinite zrobi użytek z graficznych fajnostek bazujących na DirectX 10 i 11. Druga sprawa: demo, które wysłannik PC Gamer miał okazję testować, było odpalone na blaszaku z procesorem AMD FX-8120, kartą graficzną AMD Radeon z serii 7900 oraz 16 GB pamięci RAM i w żadnym wypadku nie można było mówić o „czkawkach, spadkach liczby klatek na sekundę, opóźnionym wczytywaniu się tekstur czy zawieszkach”.

Posiadaczy mniej wydajnych maszynek z pewnością ucieszy duża liczba opcji konfigurujących jakość wyświetlanego obrazu, które będą dostępne z poziomu głównego menu. Wśród nich znajdziemy ustawienia związane między innymi z wygładzaniem krawędzi, szczegółowością tekstur, dynamicznymi cieniami, post-processingiem, promieniami świetlnymi, jakością obiektów, synchronizacją pionową, metodą cieniowania ambient occlusion czy kątem widzenia (FOV).

GramTV przedstawia:

Przypominamy o dzisiejszej informacji dotyczącej zmiany daty premiery BioShock Infinite – gra zadebiutuje dopiero 26 marca, a nie w drugiej połowie lutego.

Komentarze
2
fenr1r
Gramowicz
07/12/2012 20:52

> Mam nadzieję, że będzie jakieś demo, bo muszę zdecydować czy wybrać wersję PC czy PS3.O ile producent totalnie nie zwali partu na PC, a nic na to nie wskazuje, to odpowiedz jest moim zdaniem oczywista.

Usunięty
Usunięty
07/12/2012 19:25

Mam nadzieję, że będzie jakieś demo, bo muszę zdecydować czy wybrać wersję PC czy PS3.