Z poziomu tego wpisu możecie się przyjrzeć zdjęciom wykonanym podczas prezentacji, która w połowie tego tygodnia odbyła się w Szanghaju. Dodatkowo serwujemy garść szybkich faktów, z którymi podzielili się twórcy produkcji podczas tego wydarzenia.
- pojawią się dwie frakcje: Task Force 141 i Shadow Company;
- tytuł rzecz jasna będzie stawiał na sieciowe potyczki, ale nie zabraknie oddzielnych misji dla pojedynczego gracza;
- wśród trybów wieloosobowych znajdą się między innymi Deathmatch, Point Capture, Team Deathmatch i Brotherhood, który zaoferuje rozgrywkę kooperacyjną dla dwóch graczy;
- na nagrody za serię zabójstw złożą się zdalnie sterowane autko z wybuchową zawartością (3 zabójstwa), wsparcie helikopterów (7 zabójstw) i atak z powietrza (15 zabójstw);
- pojawią się bonusy stricte związane z dzierżonymi pukawkami – wśród pasywnych znajdzie się między innymi zwiększenie celności;
- mikropłatności będą obejmowały głównie dodatkowe elementy wyposażenia i gadżety (na przykład lunety z czterokrotnym przybliżeniem do większych karabinów);
- postacie będzie można rozwijać, wybierając umiejętności z dwóch różnych drzewek (między innymi szybsze przeładowanie broni, opcja wykorzystywania dronów zwiadowczych);
- nie wszystkie bonusy do kupienia będą od razu dostępne, część z nich zostanie odblokowana po zdobyciu określonego poziomu postaci (generał, kapitan itd.).