Informacje

Sześć pytań do Grzegorza Szabli z Ubisoftu - o wyniki sprzedaży Assassin's Creed III w Polsce, dostępność towaru, dubbing, marketing i plany związane z DLC

... Krzysiek Ogrodnik

Premiera Assassin's Creed III to wydarzenie – ACIII jest po prostu jednym z tych tytułów, który nie przechodzą bez echa. Z tej racji skontaktowaliśmy się z przedstawicielem Ubisoft Polska celem wypytania o lokalne aspekty tego przedsięwzięcia.

Sześć pytań do Grzegorza Szabli z Ubisoftu - o wyniki sprzedaży Assassin's Creed III w Polsce, dostępność towaru, dubbing, marketing i plany związane z DLC  - obrazek 1

Assassin's Creed III był ogromnym sukcesem sprzedażowym na świecie, jednak globalne trendy nie zawsze mają odzwierciedlenie na naszym rynku - jak było w Polsce?

Grzegorza Szabla: To wielki sukces również w Polsce za co bardzo serdecznie dziękujemy. AC III jest największą i najważniejszą premierą w historii Ubisoft Polska. Już teraz możemy potwierdzić, że udało nam się pobić wynik sprzedaży Assassin’s Creed Revelations o ponad 100%.

Czy w obliczu tak dużego zainteresowania grą możemy się spodziewać jakichś problemów z dostępnością Assassin's Creed III w polskich sklepach?

Grzegorza Szabla: Już w dniu premiery zdecydowaliśmy o doprodukowaniu partii towaru na PS3 oraz X360. Poza drobnymi wyjątkami nie powinno być problemu z dostępnością gry.

Jak sprzedaje się edycja kolekcjonerska? Czy możemy się spodziewać, że szybko zniknie ze sklepowych półek, czy też powinna być dostępna przez dłuższy czas?

Grzegorza Szabla: Edycje kolekcjonerskie na PS3 oraz X360 sprzedały się już w dniu premiery. Dzisiaj trzeba się dobrze naszukać żeby znaleźć którąkolwiek z wersji w sklepach. Szacując na podstawie cyfr przedsprzedażowych prawdopodobnie dokładnie tak samo będzie wyglądała sytuacja z wersjami PC.

Czy w obliczu tak dużego zainteresowania rozważacie pełne lokalizowanie gier z serii? Docierają do Was głosy od fanów, że kinowe spolszczenie im nie wystarcza, czy też jest wręcz przeciwnie - Polacy uwielbiają oryginalne głosy?

Grzegorza Szabla: Z naszych informacji wynika, że gracze wolą lokalizację kinową lecz jesteśmy otwarci na dyskusję :)

Czy rozważacie sprzedawanie na polskim rynku DLC do Assassin's Creed 3 w pudełkach?

Grzegorza Szabla: W tej chwili koncentrujemy się na wersji PC. Jeszcze za wcześnie by wypowiadać się o planach dotyczących DLC.

Jak wypadał budżet marketingowy AC3? Czy był to też najbardziej promowany tytuł Ubisoftu w Polsce?

Grzegorza Szabla: Tak, najbardziej :)

Sześć pytań do Grzegorza Szabli z Ubisoftu - o wyniki sprzedaży Assassin's Creed III w Polsce, dostępność towaru, dubbing, marketing i plany związane z DLC  - obrazek 2

Najnowsze
Lubisz nas?