Nowe studio założycieli People Can Fly będzie tworzyć gry na silniku Unreal Engine

Małgorzata Trzyna
2012/10/11 17:38

Pierwsza gra studia The Astronauts ma zostać wydana w 2013 roku i działać na silniku Unreal Engine 3. Na zapowiedź tej produkcji i szczegóły musimy jednak jeszcze trochę poczekać.

Nowe studio założycieli People Can Fly będzie tworzyć gry na silniku Unreal Engine

Założycielami The Astronauts są: Adrian Chmielarz, zajmujący się projektowaniem gier, Andrzej Poznański, odpowiedzialny za część artystyczną oraz Michał Kosieradzki, ożywiający postacie i cząstki za pomocą animacji. Na ich koncie znajdują się takie tytuły, jak Painkiller, Bulletstorm oraz Gears of War: Judgment. Czym zajmą się teraz? Adrian Chmielarz zapowiedział, że zamierza tworzyć niezbyt długie i nie przesadnie skomplikowane gry, idealne, by zrelaksować się po ciężkim dniu pracy, kosztujące znacznie mniej niż 60 dolarów.

GramTV przedstawia:

Gdy Epic Games wykupiło People Can Fly, założyciele studia opuścili je, by zająć się nowymi projektami, jednak nie zamierzali zerwać zupełnie kontaktu z Epic. The Astronauts uzyskało licencję na wykorzystanie w swoich grach silnika Unreal Engine, a jego pierwsza gra, która ma zostać wydana w 2013 roku, będzie działać na Unreal Engine 3.

Źródło

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
12/10/2012 02:27
Dnia 11.10.2012 o 18:09, Anchorist napisał:

Wszyscy na UE albo CryEngine, gdzie te czasy kiedy gra = nowy silnik, teraz to komercja i cięcie kosztów.

Skoro silnik wygląda ładnie i do tego jest dobrze zoptymalizowany to po co go wymieniać ? Mają tworzyć silnik tylko po to, żeby się nim podniecać w nowo powstałej grze ? To bezsensu i do tego bezsens bardzo drogi. Większość developerów korzysta z tych samych rozwiązań od wielu lat. Jedynie co mogą zrobić, to małe poprawki i tyle. To naprawdę starczy. Jeśli chcesz nowe silniki w grach to zapraszam cię do fanklubu EA. Oni tworzą co premierę BF czy MoH-a nowy silnik. Czy jest w tym sens ? Nie wiem, chyba, że kupujesz nowego kompa co rok :) Dla Developerów nowy silnik to tylko nowa grafika i inne pierdoły. A ona jest zależna od możliwości dzisiejszego sprzętu. Silnik ma być dobry i stabilny. To wszystko.

leszeq
Gramowicz
11/10/2012 23:26

Zależy wam na tych nowych silnikach, tak jakby miały one wydłużać e-penisy developerów i graczy... Wymyślanie koła na nowo po raz n-ty wcale nie jest cool -.-

Usunięty
Usunięty
11/10/2012 21:10
Dnia 11.10.2012 o 20:45, czopor napisał:

Raczej Ty nie odrobiłeś, nic Nvidii nie zainteresowało tylko Crytek właśnie zrobił to demo specjalnie dla Nvidii o czym możesz przeczytać wszędzie.

Nic podobnego. Najpierw powstała pierwsza wersja silnika i na jego bazie demo X-Isle. Crytek zaprezentował je na E3 i dopiero to demo spodobało się Nvidi i je licencjonowali by potem reklamować nim swoje karty graficzne na targach w europie. Polecam chociażby zobaczyć materiał o historiii Cryteku na youtube z serii: All You History Are Belong To Us. Jest tam wiele bardzo szczegółowych histori wielu firm, bogatych w detale które twórcy podcastów pozyskują w wywiadach z samymi zainteresowanymi.




Trwa Wczytywanie