Po zakończeniu meczu każdy z graczy będzie mógł wyróżnić członków własnego zespołu za bycie przyjaznym, pomocnym lub za współpracę w drużynie, a przeciwników – za zwycięstwo bez wywyższania się lub godne przyjęcie porażki.
Po zakończeniu meczu każdy z graczy będzie mógł wyróżnić członków własnego zespołu za bycie przyjaznym, pomocnym lub za współpracę w drużynie, a przeciwników – za zwycięstwo bez wywyższania się lub godne przyjęcie porażki.
Jak dotąd gracze League of Legends mieli możliwość składania raportów przeciwko osobom, które nie próbowały nawet wytrwać do końca meczu albo obrażały innych. Tym razem Riot Games chce nagradzać tych, którzy zachowują się fair i rozwiązać w ten sposób niektóre problemy, z jakimi boryka się społeczność LoL. Honor nie ma być walutą i nie można nim handlować, a ci, którzy będą próbowali łamać zasady systemu, będą musieli liczyć się z konsekwencjami. Funkcja ta z czasem pozwoli na rozpoznanie najbardziej przyjaznych i najlepszych graczy, Riot rozważa również możliwość przyznania im pewnych premii. Czy system się sprawdzi? Przekonamy się z czasem.