Darksiders II w USA nie znalazł nawet 250 tys. nabywców, uwzględniając pierwsze kilkanaście dni sprzedaży. Analityk Michael Pachter szacuje, ile kopii kupili gracze na całym świecie.
Darksiders II w USA nie znalazł nawet 250 tys. nabywców, uwzględniając pierwsze kilkanaście dni sprzedaży. Analityk Michael Pachter szacuje, ile kopii kupili gracze na całym świecie.
– Myślę, że te wyniki sprzedaży są poniżej oczekiwań wydawcy. Przypuszczam, że na przestrzeni pierwszych dwóch tygodni od premiery gra na całym świecie znalazła 500 tys. nabywców, więc najprawdopodobniej można teraz mówić o milionie sprzedanych egzemplarzy. W moim przekonaniu punkt rentowności przewyższa 2 miliony kopii – nie ma szansy, by obecne wyniki przekroczyły ten poziom – powiedział znany analityk Michael Pachter. – Powinniśmy dać grze kolejny miesiąc i zobaczyć, czy sytuacja faktycznie się polepszy – dodał.
Przypominamy, że Darksiders II w przyszłości zagości również na konsolach Wii U. Swego czasu twórcy gry stwierdzili, że powstanie trzeciej części serii jest silnie uzależnione od tego, jak na rynku poradzi sobie „dwójka”. Satysfakcjonującym wynikiem dla THQ byłoby sprzedanie 4-5 milionów pudełek z przygodami Śmierci.
Z innej beczki: Darksiders II w wersji na komputery osobiste doczekał się już trzeciego patcha. Aktualizacja wyrzuca z gry garść bugów, dorzuca zaś bardziej rozbudowane opcje konfigurujące jakość wyświetlanego obrazu, w tym stopniowe ustawienia wygładzania krawędzi.