NPD: osoby wybierające gry na urządzenia mobilne reprezentują najliczniejszą grupę na rynku

Małgorzata Trzyna
2012/09/07 16:13
8
0

Jeszcze w 2011 roku „core’owi” gracze stanowili najliczniejszą grupę w USA, w 2012 sytuacja uległa zmianie: aktualnie najwięcej osób gra na urządzeniach mobilnych.

NPD: osoby wybierające gry na urządzenia mobilne reprezentują najliczniejszą grupę na rynku

Podczas przeprowadzania badań gracze zostali podzieleni na 6 grup: osoby, które wybierają gry na urządzenia mobilne, korzystają z dystrybucji cyfrowej, kupują gry tradycyjne, grają okazjonalnie na PC, są zagorzałymi zwolennikami PC lub wybierają produkcje rodzinne/dla dzieci. Na podstawie wyników uzyskanych od 8,488 ankietowanych NPD szacuje, że grający na urządzeniach mobilnych reprezentują 22% rynku, czyli o 9% więcej w porównaniu z 2011 rokiem. 4-procentowy wzrost odnotowano również w przypadku dystrybucji cyfrowej. W ubiegłym roku „core’owi” gracze stanowili największą grupę, reprezentując 23% rynku.

GramTV przedstawia:

Mimo wszystko nadal najwięcej pieniędzy wydaje się na gry na fizycznych nośnikach, prawdopodobnie dlatego, że są one najdroższe. Według NPD, w ciągu ostatnich trzech miesięcy gracze wydali średnio 48 dolarów na gry pudełkowe („core’owi” najwięcej, aż 65 dolarów) i 16 dolarów na tytuły dostępne w dystrybucji cyfrowej. Na zakończenie niezbyt pomyślna wieść: liczba graczy w Stanach Zjednoczonych zmalała o 5% w porównaniu z rokiem 2011.

Źródło

Komentarze
8
Vojtas
Gramowicz
07/09/2012 21:36

Graczy core''owy - a więc to tak teraz określa się gramasa.Wyniki tradycyjnie łajno warte, bo definicje nieostre i w niektórych rejonach dublujące się. Większość ludzi korzysta z wielu różnych sposobów - ja korzystam z dystrybucji cyfrowej, gier tradycyjnych, a i zdarza mi się raz na ruski rok pyknąć w coś przez przeglądarkę.

Usunięty
Usunięty
07/09/2012 20:13

> liczba graczy w Stanach Zjednoczonych zmalała o 5% w porównaniu z rokiem 2011.Ciekawe dlaczego ;)

Usunięty
Usunięty
07/09/2012 19:55

Cały czas są to gracze.Deal with it.




Trwa Wczytywanie