Gameplay z Metal Gear Solid: Ground Zeroes z zombie-facetem, który nie ma pojęcia o obsłudze kapelusza

Robert Sawicki
2012/09/02 00:32

Powinienem teraz spać, a zamiast tego patrzę na dziecko które wydaje się być na tyle autystyczne, że podłącza słuchawki pod samego siebie i zombiedziadzię, który kapelusze widział wcześniej chyba tylko w Mango.

Gameplay, o którym pisałem ostatnio nie jest już bezczelnie traktowany jak zdjęcia Emmy Watson i został wreszcie udostępniony szerszej publice. Możecie już nakarmić Wasze głodne wrażeń oczęta 10-minutowym kawałkiem rozgrywki, nagrywanym na, jak to ujęto na pokazie w Tokyo,"komputerze obecnej generacji". Pffrrrrt. Bo konfiguracji, nawet przybliżonej, oczywiście nie podano.

Oprócz creepowatego, autystycznego dzieciaka, słuchającego własnych flaków i wspomnianego zombie-dziadzi, możemy samodzielnie sprawdzić też grafikę, którą tak bardzo zachwalano. I efekt jest dość ciekawy, bo choć gra wydaje się być na równi z innymi, ładniejszymi grami obecnej generacji, to i tak ma w sobie "to coś", co wyróżnia ją z tłumu i rzeczywiście kopie całą publikę po kroczu krzycząc nam w twarz "JESTEM TAKA PIĘKNA". Jako że nie jestem fachowcem, zwyczajnie takiego udam i strzelę, że chodzi o oświetlenie i bajeranckie rozmycia.

GramTV przedstawia:

Proszę bardzo. Jest mokry Snake, mokre kamienie, mokrzy faceci i panicz, który w środku ulewy nakłada kapelusz tuż przed wejściem do helikoptera. Jeśli kręcą Was takie widoki, to prawdopodobnie jest z Wami coś nie tak lub musicie wyjątkowo lubić MGS.

Data premiery gry, podobnie jak platformy docelowe, wciąż nie jest znana - póki co wiemy tyle, że Fox Engine, na którym oparty jest nowy MGS, działa na komputerach osobistych, X360, PS3, konsolach następnej generacji (które wciąż nie zostały zapowiedziane, ale widać każdy ma to wiadomo gdzie) i wspiera szeroko pojęty cloudgaming.

Komentarze
41
Usunięty
Usunięty
04/09/2012 14:16

http://www.ps3site.pl/sony-tak-metal-gear-solid-ground-zeroes-bedzie-tytulem-multiplatformowym/125655mam nadzieje ze to sie potwierdzi :]

Usunięty
Usunięty
02/09/2012 20:59

Halo na screenach wyglada tak jak zawsze, czyli jak wieki temu, nie wiem po co z tym wyskoczyles ;) Wystarczy popatrzec na faktyczne zrzuty- wtedy wszystko wraca do normy, obecne konsole nie sa z gumy ;) MGS to nieco inna bajka, z reszta sam sie przekonasz (jesli nie odplyneli za bardzo ze srodowiskiem i klimatem) :)

Darkstar181
Gramowicz
02/09/2012 17:05

Dnia 02.09.2012 o 17:00, Henrar napisał:

Bo silnik sam w sobie jest skalowalny a sama gra jest w takiej fazie, że nie dokonano jeszcze optymalizacji pod poszczególne platformy.. Na razie gra zapowiedziana jest tylko na X360/PS3. Symbolu PC nie ma nigdzie, ani na trailerze anie na plakatach, itp.

Cóż, w razie czego kolejna gra obok RDR dla której rozważę zakup konsoli. I to może już tych nowych o których chodzą plotki.




Trwa Wczytywanie