Informacje

Lucasfilm rejestruje znaki towarowe dla Star Wars: First Assault

9 Małgorzata Trzyna

W ubiegłym tygodniu Lucasfilm, firma nadrzędna względem LucasArts, zarejestrowała kilka domen związanych z tytułem Star Wars: First Assault oraz znaki towarowe. Czym może być ten projekt?

Lucasfilm rejestruje znaki towarowe dla Star Wars: First Assault - obrazek 1

O Star Wars: First Assault możemy dowiedzieć się nieco na podstawie dokumentów, jakie trafiły do Biura Patentów i Znaków Towarowych USA. Chodzi głównie o „usługi w sektorze rozrywki dostarczane przez sieci zarówno globalne, jak i lokalne, a dokładnie o interaktywną grę komputerową i interaktywną grę wideo” oraz „grę przeznaczoną na urządzenia mobilne i telefony komórkowe”. Prócz oprogramowania, znak towarowy ma dotyczyć również wielu innych produktów, od książek i komiksów przez długopisy i karty po figurki i zabawki.

W podobny sposób pojawiły się pierwsze wieści dotyczące Star Wars 1313, gry, która została zapowiedziana na targach E3. Na oficjalne ogłoszenie od LucasArts musimy jeszcze jednak poczekać.

Źródło

9 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
G Hulk131

Nie spodziewam się niczego ciekawego. Zapowiedź Star Wars 1313 była dla mnie wielkim rozczarowaniem, więc jestem sceptyczny :/

Odpowiedz
G Henrar

> Nie spodziewam się niczego ciekawego. Zapowiedź Star Wars 1313 była dla mnie wielkim
> rozczarowaniem, więc jestem sceptyczny :/
Niby czemu 1313 jest rozczarowaniem? Bo nie ma mocy i mieczy świetlnych?

Odpowiedz
G Hulk131

> > Nie spodziewam się niczego ciekawego. Zapowiedź Star Wars 1313 była dla mnie wielkim
>
> > rozczarowaniem, więc jestem sceptyczny :/
> Niby czemu 1313 jest rozczarowaniem? Bo nie ma mocy i mieczy świetlnych?
Nie, ponieważ jest klonem słabego Uncharted.

Odpowiedz
G Gentiss

>> Nie, ponieważ jest klonem słabego Uncharted

Mocno subiektywnie. Powiem jedno, bo zaraz zaczniecie mówić, że mainstream jest zły. Skoro gra się sprzedaje i ma świetne recenzje, w dodatku 90% graczy mocno chwiali tą filmowość, to znaczy, że chyba nie można nazwać jej słabą. A to, że inni twórcy podchwycili pomysły i robią liniowe, oskryptowane papki, które w przeciwieństwie do Uncharted nie mają jako takiej fabuły to już inna sprawa...

A co do 1313, jak narazie jest krótki gameplay i jaranie się, że cutscenki są na silniku gry. Nie wiem co z tego wyjdzie, ale produkty spod znaku LUCA$ w ostatnim czasie delikatnie mówiąc do najlepszych nie należą. Może coś się zmieni, ale jestem sceptyczny. No i jak zwykle jakiejkolwiek premierze od Lucasu towarzyszy mnóstwo crapu w rodzaju długopisów, czy beznadziejnych gier na telefony.

Znając życie to będzie coś dla dzieci, żeby wyciągnąć jak najwięcej kaski...

Odpowiedz
czaki222

> Nie, ponieważ jest klonem słabego Uncharted.
Całe szczęście, ze nie grałem w Unczarted. Nie będę więc rozczarowany :)

Odpowiedz
Dark_Master_32

> > > Nie spodziewam się niczego ciekawego. Zapowiedź Star Wars 1313 była dla mnie
> wielkim
> >
> > > rozczarowaniem, więc jestem sceptyczny :/
> > Niby czemu 1313 jest rozczarowaniem? Bo nie ma mocy i mieczy świetlnych?
> Nie, ponieważ jest klonem słabego Uncharted.
Jak dla mnie to, że będzie klonem "słabego" Uncharted jest jak najbardziej pozytywną cechą (of kors o ile będzie udanym klonem), gdyż jak czerpać to od najlepszych ;)Nie zmienia to jednak faktu, że nadal czekam na Republic Commando 2 lub sequel Jedi Academy.

Odpowiedz
G Hulk131

> >> Nie, ponieważ jest klonem słabego Uncharted
>
> Mocno subiektywnie. Powiem jedno, bo zaraz zaczniecie mówić, że mainstream jest zły.
> Skoro gra się sprzedaje i ma świetne recenzje, w dodatku 90% graczy mocno chwiali tą
> filmowość, to znaczy, że chyba nie można nazwać jej słabą. A to, że inni twórcy podchwycili
> pomysły i robią liniowe, oskryptowane papki, które w przeciwieństwie do Uncharted nie
> mają jako takiej fabuły to już inna sprawa...
Wszystkie recenzje są subiektywne już z definicji. Grę można IMO nazwać słabą, jeśli ci się ona nie podoba. Co mnie obchodzi co myśli 90% ludzkości. Mnie ta cała "filmowość" wcale nie rusza, wręcz mnie denerwuje to, że wiem, że jak będę przechodził przez most, ten z pewnością się urwie i tuż po końcu mojej wspinaczki na górę urwie się do końca i spadnie w przepaść (choćby wspinaczka trwała 4 godziny) :/ Ciekawe, czy w SW1313 też ten odłamek statku spada tak w nieskończoność...

Odpowiedz
G Demagol

Idealna filmowość to było Heart of Darkness. Tam, jak się nie pośpieszyłeś, to taki most się urywał tudzież jakaś czacha na ciebie spadała. I nie ma co ukrywać, takie gry budzą emocje, a nie oskryptowane filmiki naładowane durnymi QTE.

Odpowiedz
G kindziukxxx

LA robi swoje rejestruje wszystko pod markę aby sciągać kasę,
ja cały czas czekam na coś w opraciu o Trylogię Thrawna, cokolwiek, bo KotORa nic raczej nie przebije.

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Najnowsze
Lubisz nas?