Command & Conquer bez kampanii singleplayer

Małgorzata Trzyna
2012/08/21 12:10

BioWare Victory zapowiedziało, że w grze free-to-play Command & Conquer (wcześniej z podtytułem Generals 2) będą dostępne tylko tryby współpracy lub rywalizacji z innymi graczami i mają pojawić się w niej funkcje związane z e-sportem.

Command & Conquer bez kampanii singleplayer

Podczas rozmowy z PC Gamerem główny menadżer BioWare Victory, John Van Canghem wyjaśnił, że na początku studio skupi się na multiplayerze i „jeszcze nie zapowiedziało, w jaki sposób zamierza zrealizować” kampanię dla pojedynczego gracza. Zapewnił, że jego celem jest powrót do korzeni, dzięki którym Command & Conquer było tak wspaniałe, pozwolenie graczowi na tworzenie mnóstwa jednostek i zabijanie złych gości w dedykowanej przestrzeni online.

Van Canghem dodał, że dzięki grze przez sieć łatwo jest testować pewne rzeczy i sprawdzać, jak się przyjmą, czy społeczności spodobają się proponowane rozwiązania i zapewnił, że Command & Conquer: Generals 2 będzie ciągle rozwijane. W grze będą regularnie pojawiać się DLC, zarówno darmowe, jak i płatne, w postaci nowych map, trybów i innych elementów. Ekipa planuje również wprowadzenie funkcji związanych z e-sportem.

GramTV przedstawia:

- Sądzę, że jeszcze za wcześnie na tworzenie listy funkcji – powiedział Van Canghemale uważam, że można po prostu zrobić listę elementów, które są potrzebne w grze e-sportowej. Na pewno należy to do naszego planu.

Premiera Command & Conquer: Generals 2 planowana jest na 2013 rok.

Komentarze
23
Usunięty
Usunięty
21/08/2012 16:58

W gry f2p i tak nie grywam wiec kampanie singlowa moga sobie i tak wsadzic tam gdzie slonce nie dociera.

Usunięty
Usunięty
21/08/2012 16:39

lol, a ktoś się spodziewał czegoś innego?

Usunięty
Usunięty
21/08/2012 14:24

"No, Renegade też miało w tytule C&C, ale raczej ze względu na świat. A pierwsze Generals spokojnie mogło sobie poradzić bez podpinania do tej serii."Być może by sobie poradziło, ale jednak fanów serii tak mi się zdaję przede wszystkim przyciągnęło"Teraz z tego wszystkiego rezygnują dla samego multi, które nigdy w serii nie było najważniejsze."W Generals według mnie to multi było kwintesencją całej zabawy, naprawdę świetnie się grało, jeżeli chodzi o poprzednie gry się zgodzę w 100% to single był główną ideą, jednak to też były inne czasy gdzie tak naprawdę główny nacisk był nastawiony na misje dla jednego gracza, a mutli był dodatkiem.Nie skreślajmy gry po kilku wypowiedziach, gdzie jeszcze nawet nie widzieliśmy konkretnego gameplaya, a o becie niewspominając, jedna rzecz mi się tylko nie podoba a mianowicie: Połączenie wszystkich serii w jedną grę, to akurat nie miałoby sensu, już widzę jak na mapie są trzy rodzaje surowców...




Trwa Wczytywanie