Spec Ops: The Line nie sprzedaje się dobrze

Sławek Serafin
2012/08/14 11:02

Główny projektant Spec Ops: The Line, skarży się, że gra ma kiepskie wyniki w sklepach.

Spec Ops: The Line nie sprzedaje się dobrze

"Szczerze mówiąc, nie wygląda to najlepiej" - powiedział główny projektant ze studia Yager, Jorg Friedrich, na konferencji GDC Europe w Kolonii. Główny projektant miał na myśli wyniki sprzedaży ich nowej gry, Spec Ops: The Line, która według szacunkowych danych serwisu VGChartz nie osiągnęła jeszcze pułapu pół miliona sprzedanych sztuk na wszystkich trzech platformach.

W świetle tego, że Spec Ops: The Line było tworzone przez niemieckie studio przez prawie dekadę i kosztowało naprawdę sporo, taki wynik w sklepach jest słaby i dużo poniżej oczekiwań. A także poniżej wymagań wydawcy, który z pewnością nie da zielonego światła na produkcję drugiej części gry - Yager aktualnie pracują nad nowym projektem, ale nie jest to sequel Spec Ops: The Line.

GramTV przedstawia:

Czy gra nie sprzedała się, bo jest słaba? W naszej recenzji napisaliśmy, że jest to chyba jedyna gra, która pokazuje, co tak naprawdę wojna potrafi zrobić z człowiekiem i daliśmy jej ocenę 7.5/10.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
15/08/2012 01:40
Dnia 14.08.2012 o 12:47, Skomik napisał:

@bugmenot2, powiedz mi teraz czy grałeś w tą grę czy widziałeś tylko okładkę? :)

Nie karm trolla :P nie ma sensu. ;/Zobacz ile osób już go pożywiło.

Tom_pl
Gramowicz
14/08/2012 21:45

Teraz wiadomo dlaczego taka fajna promocja gry jak na nową ;) sam kupiłem i się cieszę :)

Usunięty
Usunięty
14/08/2012 18:10

Kupiłem, przeszedłem i nie żałuję. Ale żeby się zwróciła, trzeba by ją przejść więcej niż raz, bo kampania na średnim poziomie trudności to mniej niż 6 godzin.




Trwa Wczytywanie