Co nowego w aktualizacji 1.0.4 do Diablo III?

Małgorzata Trzyna
2012/08/11 13:25

Za kilka tygodni do Diablo III zostanie wprowadzona kolejna aktualizacja. W grze zostaną wprowadzone kolejne poprawki w balansie, a tryb kooperacji będzie wiązał się z mniejszymi utrudnieniami.

Co nowego w aktualizacji 1.0.4 do Diablo III?

1. Tryb współpracy

Po wprowadzeniu patcha 1.0.3 usunięto premię do obrażeń zadawanych przez potwory, gdy dołączał kolejny gracz. W wersji 1.0.4 zostanie usunięte uśrednianie współczynnika znajdowania złota i przedmiotów magicznych, a mnożnik zdrowia potworów w grach wieloosobowych zostanie obniżony przy dołączaniu kolejnych graczy.

2. Potwory zwykłe i elitarne

Różnica między potworami zwykłymi a elitarnymi zostanie zmniejszona: punkty zdrowia zwykłych przeciwników zostaną zwiększone o 5-10%, a potworów rzadkich i czempionów – zmniejszone o 10-25%. Funkcjonowanie najbardziej irytujących cech specjalnych wrogów, takich jak na przykład „Ogniste łańcuchy” i „Osłona”, doczeka się pewnych poprawek, a afix potworów „nietykalne sługi” zostanie usunięty.

3. Bardziej przydatne przedmioty

W Diablo III można znaleźć masę broni, która jest bezużytecznym złomem. Po wprowadzeniu aktualizacji 1.0.4 zakres podstawowych wartości zadawanych obrażeń, jakie będą mogły zostać wylosowane dla wszystkich jej rodzajów na poziomach 61. i 62. rozciągać się będzie aż do górnej granicy zakresu wartości broni poziomu 63.

Zmian doczeka się także sposób obliczania obrażeń dla kilku umiejętności zadających obrażenia z czasem, a także ich opisy, by łatwiej było zrozumieć ich działanie. Ci, którzy walczą, dzierżąc broń w obu rękach, zostaną wzmocnieni bardziej niż ci, którzy trzymają broń w jednej ręce.

GramTV przedstawia:

4. Skuteczność w walce

Grupy czempionów i potworów rzadkich, które spawnują się losowo, nie będą już wpadały w szał i uleczały się w pełni, ponieważ mogło to wydawać się niesprawiedliwe po długiej i wyczerpującej walce. Inaczej sprawa wygląda z bossami, których zachowanie da się przewidzieć.

W aktualizacji 1.0.3 zwiększono koszty naprawy po śmierci bohatera, okazało się jednak, że są one za wysokie. Wraz z wersją 1.0.4 zostaną one zmniejszone dla przedmiotów najwyższych poziomów o 25%.

5. Przedmioty legendarne

Istniejące przedmioty legendarne pozostaną takie, jakie są, w przeciwieństwie do zdobytych lub wytworzonych przedmiotów po wprowadzeniu aktualizacji 1.0.4. Szczegółowych informacji o zmianach możemy oczekiwać w przyszłym tygodniu.

6. Klasy postaci

Każda klasa postaci doczeka się osobnego wpisu w późniejszym terminie. Ogólnie, umiejętności zostaną doszlifowane tak, by łatwiej było przewidywać ich działanie. Wiele mniej popularnych skilli zostanie wzmocnionych, by były bardziej konkurencyjne w porównaniu z najczęściej wykorzystywanymi. To samo będzie dotyczyło rzadziej używanych run. Wiele zorientowanych na obrażenia umiejętności wykorzystujących zasoby zostanie wzmocnionych, a to wszystko po to, by zwiększyć możliwości rozwoju postaci.

Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie battle.net.

Komentarze
17
L33T
Gramowicz
11/08/2012 20:48

Wliczając pewnego castera którego sporo osób zna. I serio SC 2 po patchu działa dziwnie, trafia się czasem fps lag.

Revan91
Gramowicz
11/08/2012 18:33

Bardzo trudne inferno miałoby sens gdyby się dało "wyżyć" z hella, ale drop tam jest tragiczny, chociaż na inferno niewiele lepszy.

ZubenPL
Gramowicz
11/08/2012 16:20
Dnia 11.08.2012 o 16:13, L33T napisał:

A po znacznie więcej.

Nadal mała grupa , wielu osobą na przykład SC2 po ostanie aktualizacji znacząco przyśpieszył za to jakiemuś małemu odsetkowi graczy z gry zrobił się pokaż slajdów bez widocznej przyczyny.




Trwa Wczytywanie