Były projektant Battlefielda 3 pracuje nad sequelem Payday

Małgorzata Trzyna
2012/08/08 11:11
0
0

David Goldfarb, który pełnił funkcję głównego projektanta Battlefielda 3, w ubiegłym miesiącu rozstał się ze studiem DICE, by dołączyć do ekipy Starbreeze i podlegającego im studia Overkill Software.

Były projektant Battlefielda 3 pracuje nad sequelem Payday

Goldfarb postanowił obwieścić światu na swoim Twitterze, że rozpoczyna prace nad sequelem PayDay: the Heist i niezapowiedzianym jeszcze projektem wraz z dyrektorem kreatywnym, Ulfem Anderssonem, wysyłając zdjęcie, na którym przywdział koszmarną maskę klauna. Podczas wywiadu z Develop Online wyjaśnił, że był już wyczerpany pracą nad dużymi tytułami i chciał zająć się czymś mniejszym, co go osobiście bardziej interesuje.

GramTV przedstawia:

- Pracowałem nad wielkimi grami i to było wspaniałe, ale naprawdę chciałem zaangażować się w mniejsze, bardziej zwarte, osobiste projekty, w których najbardziej liczy się rozgrywka – wyjaśnił Goldfarb. – Dostrzegłem sposobność, by to robić tutaj. Miałem mnóstwo różnych powodów. Jak napisałem jakiś czas temu na Twitterze, nadszedł czas na zmianę otoczenia. Czuję, że miałem szczęście, że mogłem pracować (w DICE) z tymi osobami i mnóstwem wspaniałych ludzi, jestem dumny z tego, czego dokonaliśmy. Byłem tam przez pięć lat, pracowałem nad czterema grami i czasem czułem, że chciałbym robić coś innego. Tworzenie wielkich projektów jest dla mnie bardzo wyczerpujące, potrzebowałem zmiany, chciałem pracować nad czymś, co mnie osobiście interesowało, czyli najwyraźniej przestępstwem. Chciałem być bliżej rzeczy, które uwielbiam, a to mi właśnie odpowiadało najbardziej.

Andersson, przyznał, że zatrudnił i zwolnił wielu projektantów gier, ale jeszcze nigdy nie spotkał nikogo tak utalentowanego jak Goldfarb. Powiedział, że nie może się doczekać, aż wspólnie stworzą wspaniały projekt. Zatem życzymy powodzenia!

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!