Informacje

Nie będzie beta-testów multiplayera Assassin's Creed III

10 Małgorzata Trzyna

Damien Kieken, dyrektor multiplayera Assassin’s Creed III z Ubisoft Annecy, powiedział, że tym razem nie będzie beta-testów gry, ponieważ ich przeprowadzenie pochłonęłoby zbyt dużo czasu.

Nie będzie beta-testów multiplayera Assassin's Creed III - obrazek 1
Assassin''s Creed III

- Szczerze mówiąc, chcielibyśmy co roku organizować beta-testy, by społeczność pomogła nam doszlifować grę – powiedział Kieken podczas rozmowy z Xboxgamezone. – Jest to również nagroda dla tych, którzy byli z nami od samego początku. Jednak zrobienie bety zajmuje dużo czasu; musielibyśmy dopracować pierwszą wersję, wysłać ją właścicielom platformy i wspierać ją po rozpoczęciu testów. Ten czas nie byłby poświęcony na finalną wersję gry. Ponieważ chcieliśmy upakować w niej tak wiele rzeczy, podjęliśmy trudną decyzję, że ważniejsza jest jednak ostateczna wersja, nie zorganizowanie bety. Wierzymy, że okaże się to korzystniejszym rozwiązaniem.

Choć Assassin’s Creed III powstaje od kilku lat, prace nad trybem multiplayer rozpoczęły się dopiero tuż po stworzeniu Revelations. Prócz Ubisoft Annecy, trybem sieciowym zajmuje się również Ubisoft Bukareszt, opracowujące funkcje w grze i mapy, oraz Ubisoft Szanghaj, pomagające w kreowaniu niektórych postaci.

Ze słów Kiekena wynika również, że ci, którzy liczyli na pełnoprawny tryb kooperacji, zawierający nową historię, być może w końcu się go doczekają, chociaż niekoniecznie w „trójce”.

- Zawsze chcieliśmy ulepszać naszą grę, jak również wprowadzać innowacje i poszukiwać nowych rozwiązań. Wolfpack realizuje ten cel; jest to pierwszy tryb, w którym gracze zmierzą się z SI. W ten sposób po raz pierwszy odpowiadamy na żądanie społeczności, by wprowadzić tryb kooperacji w Assassin’s Creed.

Assassin’s Creed III ukaże się 31 października na PS3 i Xboksie 360. Posiadacze pecetów muszą poczekać na oficjalną zapowiedź daty premiery.

Nie będzie beta-testów multiplayera Assassin's Creed III - obrazek 2

10 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
G polskiniko

A później znowu, że nie byli przygotowani na takie obciążenie :D

Odpowiedz
Gohan1989

Mniej pracy= mniej wydanej kasy proste

Odpowiedz
G Mercuror

> A później znowu, że nie byli przygotowani na takie obciążenie :D
Przeciez te całe beta testy zarówno Brotherhood, jak i Revelations miały na celu jedynie otrzymanie od Sony kasy za exclusive. Nikt tego nie traktował jako formę testów, to nie jest MMO, powazne beta testy multiplayera dla max. 8 osób to zawsze będą zamknięte beta testy.

Odpowiedz
G aope

No pewnie, że szkoda czasu, dopracowanie gry to w obecnych czasach to dla niektórych sprawa kompletnie nieistotna. Ot, wydadzą multi w stanie beta, będa łatać miesiącami, a ludzie będa przyklaskiwać jak przy BF3 :] A nie, nie będa, to to nie boskie DICE a złe Ubi ;) Swoją droga to IMO szkoda czasu i środków na robienie multi w tej grze, mogliby spożytkowac te zasoby na singla.

Odpowiedz
EmperorKaligula

tłumacząc z marketingowego na nasze: albo zarządzanie betą na konsolach ssie i nie chce się im męczyć, albo nie ma sensu robić bety bo lekko poprawią to co dobrze działa (poprzedni multi), albo oba ;)

Odpowiedz
G Mercuror

> tłumacząc z marketingowego na nasze: albo zarządzanie betą na konsolach ssie i nie chce
> się im męczyć, albo nie ma sensu robić bety bo lekko poprawią to co dobrze działa (poprzedni
> multi), albo oba ;)
Albo po prostu tym razem Sony nie zaoferował im kasy za exclusive betę.

Odpowiedz
G akodo_ryu

> Przeciez te całe beta testy zarówno Brotherhood, jak i Revelations miały na celu jedynie
> otrzymanie od Sony kasy za exclusive. Nikt tego nie traktował jako formę testów, to nie
> jest MMO, powazne beta testy multiplayera dla max. 8 osób to zawsze będą zamknięte beta
> testy.
Testy testom nierówne - przy dużej ilości ludzi sam metrics wystarcza, żeby ocenić preferencje używania np. buildów, które z kolei mogą doprowadzić do wykrycia dysbalansów. Jeśli za dużo zwycięzców korzysta z jakiejś taktyki - być może trzeba dawać za nią mniej punktów, albo zwiększyć te ilości gdzie indziej. Nie każdy test wymaga bezpośredniej odpowiedzi od strony testerów.

Odpowiedz
G piotrekdbwc

szkoda

Odpowiedz
G Sanders-sama

I tak będzie zlagowany jak ten z Brotherhooda i Revelations... Teleportujący się koleś przez pół mapy lub cel którego zabijesz a nie dostaniesz za niego punktów bo tego celu tak naprawdę nie zabiłeś. Takie kwiatki i inne miałem gdy grałem w multi do Revelations.

Odpowiedz
G Kraju

Dla PC-towców i tak to nie ma żadnego znaczenia. Bety by na blaszaka nie było, a sama gra pewnie wyjdzie z miesięcznym opóźnieniem (oby tylko).

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum