Klejnoty i inne towary dostępne w walutowym domu aukcyjnym Diablo III

Małgorzata Trzyna
2012/07/11 12:15

Po wprowadzeniu patcha 1.0.3b do Diablo 3, poprawiającego niektóre błędy, w walutowym domu aukcyjnym można już sprzedawać i kupować klejnoty, barwniki, materiały rzemieślnicze, schematy dla kowala i złotnika oraz karty szkolenia.

Klejnoty i inne towary dostępne w walutowym domu aukcyjnym Diablo III

Ostatnia aktualizacja umożliwiła graczom handel nowymi towarami w walutowym domu aukcyjnym. Blizzard planuje w przyszłości również umożliwienie wykorzystania złota do transakcji. Patch 1.0.3b poprawia ponadto następujące błędy:

  • Przyciski „Złóż ofertę” oraz „Kup teraz” w Domu Aukcyjnym w oknie potwierdzenia będą teraz wyszarzone, jeśli nastąpi próba zakupu przedmiotu bez posiadania odpowiedniej ilości złota.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wyjście z gęsto zaludnionego ogólnego kanału czatu uniemożliwiało graczom ponowne dołączenie do niego. Aby to zrobić, musieli się wylogować i jeszcze raz zalogować.
  • Naprawiono kilka błędów związanych z opisami, które pojawiały się w domu aukcyjnym i na stronach profilu podczas oglądania przedmiotów posiadających 2 lub więcej gniazd.
  • Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący zawieszenie gry przy podnoszeniu przedmiotu z włączonym samouczkiem.

GramTV przedstawia:

Źródło

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
17/07/2012 12:08

Jeśli chodzi o ceny produktów to może poczekajmy do premiery TORCHLIGHT2 i wtedy będziemy mogli dyskutować ile powinna kosztować nowa gra na pc (przy okazji będzie można obalić argument pt. "D3 jest drogie bo masz 70 czy 120 godzin zabawy). Moim zdaniem gra jest mocno przeszacowana cenowo a obserwowanie jak łatają produkt nad którym pracowali tak długo jest swego rodzaju pocieszeniem dla tych, których nie stać.

Usunięty
Usunięty
16/07/2012 10:50
Dnia 16.07.2012 o 09:39, Artmaster88 napisał:

Drop też na razie jest fatalny. Zacząłem robić drugą postać do golda i MF (co ponoć niewiele daje) ale większość co narzeka na MF, nie wie chyba nawet że funkcjonuje to tak samo jak w dwójce (co z resztą jest wyraźnie wytłumaczone na stronie społecznościowej)

Jest jedno ale. Gdyby Blizz dla każdej klasy postaci i jej "głównej" broni zrobił stałą statystykę, która jest zawsze w broni dla tej klasy (np. czarownik - kostur i gwarantowany stat do inteligencji, barb i gwarantowany stat do siły, itd) i w sprzęcie dla danej klasy (powiedzi mi na co barbowi w pasie i w broni tylko dla niego 200 do inteligencji?, czy czarownikowi w kosturze 200 do siły?) to byłoby to znacznie lepsze rozwiązanie od obecnego. Napewno tobie też nie raz wypadała całkiem dobra broń z niezłym dpsem i zwalonymi statystykami (broń drzewcowa dla barba z 200 do inteligencji i 150 do zręczności! LOL), której praktycznie nie można było sprzedać na AH, bo np. broń z dpsem o 300 mniejszym miała jakimś cudem statystyki dobrane do danej klasy, przez co dawała znacznie większy dps ogólny.I ani tego używać, ani sprzedać. I tutaj jest główny problem.

Usunięty
Usunięty
16/07/2012 10:50
Dnia 16.07.2012 o 09:39, Artmaster88 napisał:

Drop też na razie jest fatalny. Zacząłem robić drugą postać do golda i MF (co ponoć niewiele daje) ale większość co narzeka na MF, nie wie chyba nawet że funkcjonuje to tak samo jak w dwójce (co z resztą jest wyraźnie wytłumaczone na stronie społecznościowej)

Jest jedno ale. Gdyby Blizz dla każdej klasy postaci i jej "głównej" broni zrobił stałą statystykę, która jest zawsze w broni dla tej klasy (np. czarownik - kostur i gwarantowany stat do inteligencji, barb i gwarantowany stat do siły, itd) i w sprzęcie dla danej klasy (powiedzi mi na co barbowi w pasie i w broni tylko dla niego 200 do inteligencji?, czy czarownikowi w kosturze 200 do siły?) to byłoby to znacznie lepsze rozwiązanie od obecnego. Napewno tobie też nie raz wypadała całkiem dobra broń z niezłym dpsem i zwalonymi statystykami (broń drzewcowa dla barba z 200 do inteligencji i 150 do zręczności! LOL), której praktycznie nie można było sprzedać na AH, bo np. broń z dpsem o 300 mniejszym miała jakimś cudem statystyki dobrane do danej klasy, przez co dawała znacznie większy dps ogólny.I ani tego używać, ani sprzedać. I tutaj jest główny problem.




Trwa Wczytywanie