Twórcy Sleeping Dogs: Nasz otwarty świat śmiało może konkurować z innymi

Patryk Purczyński
2012/06/29 22:16
2
0

Świat Sleeping Dogs nie będzie równie duży, jak w grach z serii True Crime, ale autorzy gry zapewniają, że jego konstrukcja jest przemyślana i nie odstaje od lokacji oferowanych przez konkurencję.

Twórcy Sleeping Dogs: Nasz otwarty świat śmiało może konkurować z innymi

United Front Games w swoim najnowszym projekcie, Sleeping Dogs, otwiera przed graczami podwoje wirtualnego Hong Kongu. Na łamach Official PlayStation Magazine dyrektor projektu Mike Scupa przestrzega jednak, by nie obiecywać sobie po rozmiarze świata gry zbyt wiele. - Nie jest on tak duży, jak we wcześniejszych produkcjach spod znaku True Crime - mówi.

- Skupiamy się na tym, by środowisko uwypukliło silne strony rozgrywki. Sporą część gry przemierzymy na pieszo, a mechanika jazdy oparta jest na akcji. Chcemy się skupić na opływowym i skoncentrowanym na rozgrywce projekcie świata - podkreśla Scupa. Wtóruje mu starszy producent Jeff O'Connell, który zaznacza, że twórcy, zamiast skupić na rozmiarze świata, woleli lepiej dopracować jego szczegóły.

GramTV przedstawia:

- Główny bohater jest bardzo potężny. Jest w stanie zrobić wiele rzeczy, a my nie chcieliśmy zabrnąć z tym zbyt daleko. Staraliśmy się zawrzeć na wyspie możliwie najwięcej różnych rzeczy. I tak sądzę, że pod względem rozmiaru nasz produkt śmiało może konkurować z innymi tytułami z otwartym światem - dodaje Scupa.

Premiera Sleeping Dogs przewidziana jest na połowę sierpnia.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
30/06/2012 03:09

Saints Row 3 pokazało, że świat nie musi być super wielki, aby się w nim dobrze bawić. Fuel i Just Cause 2 pokazały znowu, że za duży świat może przeszkadzać w zabawie... szczególnie jak nie ma co w nim robić.

Usunięty
Usunięty
29/06/2012 22:59

<proszę usunąć>