Metro: Last Light nie wymaga znajomości fabuły Metro 2033. Nowe szczegóły

Patryk Purczyński
2012/06/27 11:55
7
0

- Nie chcemy, by nowi gracze czuli, jakby brakowało im połowy opowieści - mówi jeden z przedstawicieli THQ. Opowiada też o zmianach, jakie zajdą w Metro: Last Light względem poprzedniczki.

Metro: Last Light nie wymaga znajomości fabuły Metro 2033. Nowe szczegóły

Metro: Last Light będzie zawierało różne misje - w niektórych gracze będą osamotnieni, na innych etapach nie unikną towarzystwa postaci niezależnych, sterowanych przez sztuczną inteligencję. - Pozwoli nam to na zaprojektowanie interesujących scenariuszy. Nie będziesz w stanie wydawać im rozkazów ani kierować nimi, ale wciąż poprawiamy sztuczną inteligencję i skrypty - mówi przedstawiciel THQ podpisujący się jako Vagrantscout na łamach onlysp.com.

- Ważne jest też dla nas to, by nowi gracze mogli przystąpić do zabawy w Metro: Last Light nie czując przy tym, że brakuje im połowy scenariusza. Jednocześnie pojawi się mnóstwo odniesień, które będą mogli wyłapać weterani Metro 2033 - wyjaśnia. Zapewnia również, że postacie (zarówno ludzie, jak i mutanty) wyglądają lepiej niż w poprzedniej odsłonie dzięki poprawionym wizualizacjom i animacjom twarzy, a także ulepszonym modelom.

GramTV przedstawia:

Przedstawiciel THQ zapowiada ponadto, że rozwój broni w Metro: Last Light będzie się różnił od tego z Metro 2033. - Nadal dopracowujemy ten element, a więcej szczegółów będziemy mogli podać w późniejszym terminie - dodaje.

Metro: Last Light powinno zadebiutować w przyszłym roku.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
21/07/2012 01:24

Masz całkowitą rację Sandro. Mnie też denerwuję takie gadanie. Chyba nie po to zagłębiamy się w fabułę książki albo w tym przypadku gry aby w 2 części dostać coś innego, tylko urywkami przypominające to czego jest kontynuacją. Jestem z lekka zawiedziony tym co słyszę ponieważ naprawdę polubiłem ten tytuł i myślałem że to będzie po prostu kolejna część. Nie wiem co o tym sądzić , wszystko okażę się w następnym roku po wydaniu gry. No i oczywiście serdecznie polecam książkę Dmitra Glukhovskiego* dla tych którzy tylko grali a nie czytali. Mam jednak wielką nadzieje że druga część nie będzie porażką a sukcesem studia 4A-Games.

Usunięty
Usunięty
16/07/2012 14:56

Takie coś miało by sens gdyby robili kontynuacje np.System Shocka, albo innej gry której nie da się dostać inaczej jak na eBayu kilka razy drożej niż w dniu premiery.

Usunięty
Usunięty
16/07/2012 14:56

Takie coś miało by sens gdyby robili kontynuacje np.System Shocka, albo innej gry której nie da się dostać inaczej jak na eBayu kilka razy drożej niż w dniu premiery.




Trwa Wczytywanie