Twórca Ghost Recona i Rainbow Sixa chce stworzyć wymagającą, taktyczną strzelankę wojenną

Małgorzata Trzyna
2012/06/18 12:43

BlackFoot Studios planuje zebrać do 6 lipca 425 tysięcy dolarów dzięki kampanii Kickstarter. Pieniądze przeznaczy na stworzenie Ground Branch, strzelanki z perspektywy pierwszej osoby, która miałaby trafić na PC i Maca latem 2013 roku.

Twórca Ghost Recona i Rainbow Sixa chce stworzyć wymagającą, taktyczną strzelankę wojenną

W grze wcielimy się w paramilitarnego pracownika CIA z Wydziału Zadań Specjalnych. Broń będzie zachowywać się dokładnie tak, jak w rzeczywistości i nie zostanie sztucznie zbalansowana; gdy zostaniemy trafieni, życie nie będzie się regenerować. Po dołączeniu do drużyny przetestujemy swoją taktykę przeciwko innym grupom i klanom. Rozgrywki na tych samych mapach będą różnić się między sobą, ponieważ za każdym razem zostaną wyznaczone losowe cele i miejsca spawnu.

GramTV przedstawia:

- Jest wiele FPS-ów, które skupiają się na dynamicznej, arkadowej rozgrywce, z nierealistycznymi zniszczeniami, poruszaniem się i mechaniką strzelania – mówi John Sonedecker, założyciel BlackFoot Studios. – Ludzie, którzy wolą wolniejsze tempo, realistyczność i wyważone doświadczenia są zazwyczaj pomijani przez mainstreamowych developerów. Uważam, że Ground Branch jest właśnie dla nich.

Jak czytamy na stronie gry, John Sonedecker w swojej karierze miał okazję pracować nad ponad 20 tytułami, między innymi nad pierwszym Ghost Reconem i Rainbow Sixem. Jeśli podobały się Wam te gry, to spodoba się i Ground Branch, sieciowa strzelanka, tworzona przez byłych pracowników Red Storm Entertainment i Valve Software.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
18/06/2012 20:38

Boro666 ta gra powstaje z paromiesięcznymi przerwami (brak funduszy) od paru lat. Obejrzałeś video? Przecież widać, że dużo jest już zrobione.

Usunięty
Usunięty
18/06/2012 20:38

Boro666 ta gra powstaje z paromiesięcznymi przerwami (brak funduszy) od paru lat. Obejrzałeś video? Przecież widać, że dużo jest już zrobione.

Usunięty
Usunięty
18/06/2012 20:26
Dnia 18.06.2012 o 19:45, naczelnyk napisał:

18 dni do końca, a zebrano niewiele ponad 10%. I tyle w tym temacie. Hardkorowi gracze wracają na tarczy - pewnie znowu prosto na fora hejtować UBI i RSE. Słabe to.

Bo obecnie gry wymagajace sie w ogole nie sprzedaja, wiec nie ma sie co dziwic. Jednak osobiscie uwazam ze jest to chore, ze gracze musza wykladac pieniadze na kota w worku i liczyc ze nie wywalili ich w bloto. Gdyby autorzy gry tworzyli produkt non-profit, to powiedzmy jeszcze moznaby to zaakceptowac. Produkty powinno sie kupowac skonczone, po "degustacji", a nie na podstwie oswiadczenia czy fotki.




Trwa Wczytywanie