Eidos Montreal: Thief 4 musi być przynajmniej tak dobry jak Deus Ex: Human Revolution

Michał Ostasz
2012/06/12 09:33

Stephane D’Astous, szef studia Eidos Montreal, które w pocie czoła pracuje nad grą Thief 4 w jednym z ostatnich wywiadów przyznał, że Deus Ex: Human Revolution wysoko zawiesił poprzeczkę dla jego ekipy.

Eidos Montreal: Thief 4 musi być przynajmniej tak dobry jak Deus Ex: Human Revolution

W rozmowie z brytyjskim Official Xbox Magazine D'Astous powiedział:

Sukces jaki odniosła gra Deus Ex: Human Revolution sprawił, że nasz kolejny tytuł musi być przynajmniej tak dobry, a nawet lepszy niż Human Revolution. Ponadto, nasze studio cieszy się teraz sporą wiarygodnością.

Posiadanie w swym portfolio gry, która cieszyła się uznaniem graczy i krytyków sprawia, że ludzie nam ufają, co z kolei oznacza dla nas mniej biurokracji. Jednocześnie nie chcemy być postrzegani jako ekipa, która potrafi tworzyć tylko jeden typ gier.

Przypomnijmy, że zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Thief 4 zaoferuje nam rozgrywkę zbliżoną do tej, którą pamiętamy właśnie z Deus Ex: Human Revolution, nie mniej autorzy obiecują, że nie odczujemy déjà vu.

GramTV przedstawia:

Myślę, że ludzie, którzy chcą wydać 60 dolarów na grę oczekują od niej czegoś więcej niż kolejnych korytarzy, w których postrzelają do przeciwników. Klienci liczą na coś innego, a my dajemy im wybór odpowiedniego stylu rozgrywki - dodaje D'Astous.

Thief 4 nie ma jeszcze ustalonej daty premiery. Na zakończonych targach E3 niestety nie poznaliśmy żadnych szczegółów odnośnie tej produkcji.

Źródło: VG247

Komentarze
20
Vojtas
Gramowicz
12/06/2012 16:18

Thief IV powinien być skradanką bez możliwości wyboru. Walka zawsze powinna być przykrą ostatecznością, a nie kwestią kaprysu czy humoru. Bez żadnych kompromisów. Vege.

Aquma
Gramowicz
12/06/2012 14:16

DE to shooter? Pierwsze słyszę. Ja strzelałem w tej grze tylko w dwóch miejscach (poza bossami).

Karanthir666
Gramowicz
12/06/2012 13:13
Dnia 12.06.2012 o 12:15, Hubi_Koshi napisał:

Zresztą nikt cię przecież nie zmusza do rozwalania wrogów, możesz się skoncentrować na skradaniu, co za problem?

2 rqazy pisałem i napiszę po raz kolejny. W Thiefie nie było, nie ma i nie powinno być wyboru: zabij lub się skradaj. Wyjątek to T3, ale to jest ukłon w stronę casuali co narzekali, że w T1 i T2 na najwyższych poziomach trudności nie można nikogo zabijać. Jak będą się wzorować na T3 to niezbyt dobrze im to wyjdzie. Jak na wcześniejszych częściach to jest jakaś szansa.




Trwa Wczytywanie