E3 2012: Gears of War: Judgment będzie wymagające - obiecuje Cliff Bleszinski

Patryk Purczyński
2012/06/08 10:10
3
0

Cliff Bleszinski ma już dość gier, które przechodzą się same. - Jeśli Gears of War: Judgment nie wyciśnie z was potu, to znak, że coś robimy źle - zapowiada.

E3 2012: Gears of War: Judgment będzie wymagające - obiecuje Cliff Bleszinski

- Gry stały się dużo bardziej liniowe i prostsze. Wygląda to tak, jakby zostało już tylko mnóstwo korytarzy i QTE. Im więcej czasu spędzam przy grach, tym bardziej mnie od siebie odrzucają. Chciałbym wrócić do czasów, w których systemy wchodzą w interakcję z systemami - mówi Cliff Bleszinski z Epic Games w rozmowie z dziennikarzami Eurogamera.

- Kiedy po raz ostatni jakaś gra stanowiła prawdziwe wyzwanie, kiedy czegoś wymagała? Jest powód, dla których produkcje pokroju Dark Souls zaczęły się dobrze sprzedawać - rzucają ci wyzwanie - zauważa. W ten nurt ma wpisać nowa produkcja sygnowana logo Epic Games, Gears of War: Judgment.

- Będziesz ginąć. Kiedy gram w czteroosobowym trybie kooperacji, naprawdę muszę zebrać się w sobie i się w pełni skoncentrować. Jeśli gra nie wyciśnie z was potu, to będzie to znaczyło, że coś robimy źle - stwierdza Bleszinski.

Tłumaczy również, jak wygląda współpraca nad projektem z polskim studiem People Can Fly. - Nie powiedziałbym, że przekazaliśmy im produkcję, odbywa się to raczej na zasadzie współpracy. Zwróćcie uwagę na ostatnie Call of Duty: pracują nad nim goście z Infinity Ward, ale także Sledgehammer, a nawet Raven Software, pomagające przy DLC - porównuje.

GramTV przedstawia:

- PCF ma wiele obowiązków, ale każdego dnia nad grą pracuje także wielu ludzi z Epic. Gears to nasze dziecko - to jak praca dwojga rodziców nad wychowaniem ich potomka - mówi. A Adrian Chmielarz dodaje: - Najlepszą rzeczą w PCF jest to, że możemy inicjować nowe rzeczy. Jesteśmy parą świeżych oczu.

Szef People Can Fly już wcześniej wypowiadał się na temat wkładu swojego studia w Gears of War: Judgment. Gra ma zaplanowany termin wydania na początek przyszłego roku.

Najświeższe informacje z targów E3 2012 na gram.pl

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
08/06/2012 12:58

Mam pytanko: Czy Microsoft, Epic albo PCF ogłosiły już definitywnie, że "Gears of War: Judgment" będzie wydany tylko na Xbox''a 360? Czy coś mi umknęło? Dzięki z góry za informację.

Usunięty
Usunięty
08/06/2012 11:07

Wszyscy gramyw gry aby dawaly nam przyjemnosc, wielu jednak ludzi zle bawi sie przy grach ktore przechodz a sie same.... Wole stracic 30 min ktore moge poswiecic raz na tydzien na przejscie jednego levelu ktory jes t ultratrudny i rpzez to daje mi satysfakcje niz przejsc w tyle czasu cala gre i oszukiwac siebie ze sie dobrze bawilem... Masa fajerwerkow, super grafa i pare glodnych kawalkow dialogu ktore maja mnie podniecic i zamydlic oczy ze dostalem niby dobra gre to dla mnie malo! GRA MUSI BYC TRUDNA I DLUGA ABY DAWALA SATYSFAKCJE!!! Inaczej kupie gre wydam 200 zl przejde w 3h i powiem ze niby co ? dobrze wydalem ciezko zarobione pieniadze? Lepiej grac pare miesiecy po 1h dziennie w jakas dobra dluga gre ze swietna fabula, klimatem oraz solidnym wyzwaniem niz uzywajac jendego palca wciskac spacje przeklikujac sie przez kolejne etapy gry.Zeby nie byc goloslownym... Mam kolege ktory malo gra w gry i uwaza ze jak nie jest nowa piekna itd to nie warto w nia grac bo stare jest BEE!!! Nawet on kompletny casual stwierdzil ze dzisiejsze gry obrazaja nawet jego inteligencje bo niby ladne to ale frajdy z tego zadnej DZIEKUJE ZA TAKIE GRY! Dobrze Clif mowi niech gra bedzie trudna!

Usunięty
Usunięty
08/06/2012 10:40

Nie chce być niegodziwy i ale w dzisiejszych czasach nie ma gry przed którą mógłbym siedzieć godzinami bo jeden z etapów jest piekielnie trudny. Te czasy dawno minęły jeżeli szybciej wszyscy do tego dojdą to będzie lepiej.Tworzenie czegoś biorąc pod uwage 1 aspekt z reguły kończy się klapą w innych aspektach.




Trwa Wczytywanie