E3 2012: Fable: The Journey z Kinectem, ale bez konieczności wstawania z kanapy; zobacz nowe screeny

Adam "Harpen" Berlik
2012/06/08 07:56
1
0

Gary Car wyjaśnił samemu Peterowi Molyneux, dlaczego Fable: The Journey przypadnie do gustu również zwykłym graczom, a nie tylko okazjonalnym. Zapewnił, że Lionhead nie zamierza tworzyć Fable: The Party Game.

E3 2012: Fable: The Journey z Kinectem, ale bez konieczności wstawania z kanapy; zobacz nowe screeny

Po tym, jak Lionhead ogłosiło Fable: The Journey i ujawniło, że w grze znajdzie się obsługa Kinecta, wielu fanów cyklu spisało ten tytuł na straty, będąc przekonanym, że firma rozmienia się na drobne i tworzy produkcję adresowaną do casuali. To, że gra korzysta ze wspomnianego sensora Microsoftu wcale nie musi oznaczać, że będzie słaba.

Gary Car ze studia Lionhead na targach E3 w wywiadzie prowadzonym przez samego Petera Molyneux powiedział, że Fable: The Journey zostało zaprojektowane tak, byśmy mogli grać komfortowo z poziomu kanapy. Nie będziemy musieli zatem – jak stwierdził - „skakać przez pięć minut dookoła”.

GramTV przedstawia:

Kinect w Fable: The Journey, zdaniem Gary'ego Cara, pozwala na wykonywanie czynności, jakich nie można wykonać przy pomocy tradycyjnego kontrolera. Nie podał jednak przykładów. Niewykluczone jednak, że będziemy mogli jedną ręką trzymać przeciwnika, a drugą na przykład rzucać czar. Choć z drugiej strony, przy odrobinie wysiłku, byłoby to możliwe także na gamepadzie. Macie może jakieś inne pomysły?

Na deser prezentujemy także porcję nowych screenów z Fable: The Journey, które Microsoft udostępnił z okazji E3. Możecie także rzucić okiem na najnowszy zwiastun gry. Na targach podano także jej ogólnikowy termin wydania, którym jest jesień bieżącego roku.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
08/06/2012 12:10

Ciekawe jak będzie wyglądać to cudo, ale mam wrażenie, że ta gra począwszy od drugiej części jest na równi pochyłej w dół.