Patch 1.0.3 do Diablo III ma wyrównać szanse na zdobycie przedmiotów

Małgorzata Trzyna
2012/06/07 15:47

Gracze nie będą już musieli rozbijać waz czy wykorzystywać Tyraela do walki z przeciwnikami do utraty przyjemności w III/IV akcie Inferno, by zdobyć najlepsze przedmioty w grze. Będą one teraz wypadać w różnych miejscach.

Patch 1.0.3 do Diablo III ma wyrównać szanse na zdobycie przedmiotów

Po wprowadzeniu patcha 1.0.3 do Diablo III przedmioty 61 i 62 poziomu można będzie zdobyć od III/IV aktu Piekła, a 63 poziomu - od I aktu Inferno, by gracze nie musieli korzystać z domu aukcyjnego w celu zdobycia lepszego wyposażenia na dalsze etapy gry.

Pozostałe zmiany, jakie wprowadzi patch 1.0.3:

  • Liczba gwarantowanych rzadkich przedmiotów wypadających z bossa przy pięciu premiach Męstwa Nefalemów zostanie ograniczona do jednego. W zamian wszystkie grupy czempionów i rzadkich potworów będą upuszczać jeden dodatkowy, gwarantowany rzadki przedmiot.
  • Dodatkowe obrażenia zadawane przez potwory w grze kooperacyjnej zostaną usunięte, by zachęcić do pracy zespołowej.
  • Poziom trudności w aktach II, III i IV Inferno nie będzie wzrastał już skokowo w porównaniu z aktem I.
  • Koszty naprawy przedmiotów na poziomie 60 zostaną zwiększone, cztero- lub sześciokrotnie, by gracze nie ubijali notorycznie bossów metodą ciągłego ginięcia i wskrzeszania postaci.
  • Naprawiono kilka błędów związanych z szybkością ataku.
  • Ceny u kowala i złotnika zostaną zmniejszone.

GramTV przedstawia:

Najwięcej zmian dotyczących statystyk postaci pojawi się wraz z patchem 1.1. Również dopiero po wydaniu patcha 1.0.3 przedmioty legendarne staną się dużo lepsze od niebieskich. Szczegóły znajdziecie na stronie Battle.net.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
11/06/2012 03:29
Dnia 07.06.2012 o 16:57, Radielek napisał:

Natomiast Twoja polszczyzna na poziomie przedszkola "ponaŻekac" tragedia. I co to znaczy "polackie"? Zabawne slowotwórstwo. Zgadzam się z pierwszym postem, z reszta sama gra jest niezłą porażką ale dzieci na tym portalu ją uwielbiają. Szczególnie polską wersję, która wali kwejkiem :/

Matko. Jeden drugiego poucza xDA co do "polactwa" /"polaczków". Nie mów mi, że nie słyszałeś takiego wyrazu ?? :) hmmmm.Przeca to nawet książka pod taka nazwą jest. [Przeczytać również warto] Bo co jak co opisuje wiele o nas jako narodzie itp itd. http://merlin.pl/Polactwo_Rafal-A-Ziemkiewicz/browse/product/1,378303.htmlA co do tematu.Powiem krótko.W końcu ktoś tam pomyślał, albo Blizzard zareagował na flamey na ich forach. Bez wątpienia jedno z dwóch albo dwa z dwóch ^_^Pozdrawiam.

Usunięty
Usunięty
11/06/2012 02:58

Te wszystkie zmiany bez resetu o kant można rozbić.Za dużo ludzi wykorzystało bugi i niedociągnięcia by spaść sobie postać. Poza tym gra już jest masowo atakowana przez farmerów i masy botów, które szybko zaleją ah.Najgorszy jest gear check, jak w WoW''ie tylko, że nudniej i to znacznie.

Pajonk78
Gramowicz
08/06/2012 09:45
Dnia 08.06.2012 o 08:26, Lordpilot napisał:

/ciach/

Tu akurat się cieszę ale i nie do końca, bo jakiś czas temu wypadł mi Andariel`s Visage, który w tej wersji jaką aktualnie posiadam będzie miał gorsze staty... Oby przynajmniej nowa wersja legendarnych broni była naprawdę lepsza - dzięki temu ceny aktualnych wersji spadną znacząco, a co niektóre można i w aktualnej wersji wziąć dla altów. ;)EDITI jeszcze wracając do kosztu napraw: czy Wam też się niekiedy zdarza, że umieracie bez wyraźnej przyczyny? Bywa, że idąc sobie po prostu postać pada i pojawia się komunikat: [Tu wstaw swoją ksywę] was slain. W momencie, gdy zabija nas cokolwiek pojawia się info: [Tu wstaw swoją ksywę] was slain by [nazwa potwora lub efektu] - trochę dziwna sprawa tym bardziej jeśli koszt naprawy ma być aż tak podniesiony. :/




Trwa Wczytywanie