E3 2012: Demo Luminous Engine od Square Enix powala na kolana

Małgorzata Trzyna
2012/06/06 15:50

Square Enix, podczas spotkania na E3 2012, zademonstrowało możliwości silnika Luminous. Publiczność była zachwycona, kiedy zobaczyła demo techniczne Agni's Philosophy.

E3 2012: Demo Luminous Engine od Square Enix powala na kolana

By udowodnić, że demo nie jest pre-renderowanym filmem, CTO Yoshihisa Hashimoto podczas pokazu zmienił postaci kolor włosów i kilka innych elementów, po czym włączył je jeszcze raz.

Zanim obejrzycie, wybierzcie jakość 1080p, by zapewnić swoim oczom prawdziwą ucztę.

Chociaż powyższy film wykonano, wykorzystując tematykę Final Fantasy, według serwisu Siliconera nie jest to ani fragment z gry, ani nie można traktować go jako wskazówki, że powstaje kolejna część.

GramTV przedstawia:

Silnik Luminous ma wypełnić puste miejsce między rozgrywką w czasie rzeczywistym a pre-renderowanymi filmami, co samo w sobie robi wrażenie. Jednak Square Enix chce, by był on skalowalny i możliwy do odpalenia zarówno na urządzeniach mobilnych, posiadających mniejsze możliwości, jak i na współczesnej generacji konsol i PC.

Luminous ma zapewniać wiele niesamowitych możliwości, na przykład automatyczne dostosowywanie animacji postaci, w zależności od tego, jak jest obciążona, albo od podłoża, po którym się porusza.

Na poniższych screenach możecie zobaczyć, jak wspaniale prezentuje się grafika na nowym silniku:

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
06/06/2012 20:29

Jak sie posypalo to czerwone cos, to moj kompik wlasnie zdechl ;p

hydzior
Gramowicz
06/06/2012 20:01

Jest to tylko pokazowka silnika ,a nie tego co bedzie mozna osiagnac na nowych konsolach :] . Wiadomo co historia pokazala ,ze jak juz dochodzi do premeiry sprzetu nie jest tak rozowo . Tak czy siak tech-demo bylo puszczane na wspolczesnych PC . Duzo sie dzieje i ciekawie ,owszem ,ale to tylko ladnie zrobiona animacja i modele (choc texturowanie lekko lo-resowe) przez artystow . Sam silnik w sobie to dx11''tkowy standard . Sprzetowo akcelerowane particle ,fizyka , tesselacja i mozliwe ,ze i realtimowy global illumination (jak w UE4) .

Usunięty
Usunięty
06/06/2012 19:51

Poza tym, wszelkie dynamiczne sceny są tak "roztrzęsione" że mogli by pokazać w zasadzie cokolwiek i tak trudno wychwycić szczegóły, ale sceny statyczne wyglądają bez zarzutu. Natomiast żeby od razu jakaś rewelacja, lekka [przesada




Trwa Wczytywanie