E3 2012: Trailer XCOM: Enemy Unknown nie stroni od dramaturgii

Patryk Purczyński
2012/06/05 03:03

2K Games włącza się do gry, której stawką jest uwaga miłośników wirtualnej rozrywki w tym szczególnym czasie. Na pierwszy ogień idzie XCOM: Enemy Unknown, bo któż by inny?

E3 2012: Trailer XCOM: Enemy Unknown nie stroni od dramaturgii

Wrogo nastawiona oba cywilizacja przybyła na Ziemię i bezlitośnie rozprawia się z jej mieszkańcami. Ludzkości grozi zagłada; wojsko nie potrafi zapewnić dostatecznej ochrony; siły nieprzyjaciela wydają się niepokonane. I gdy wszyscy powoli tracą nadzieję na przetrwanie, do życia powołana zostaje jednostka XCOM. Tylko ona może zapobiec zbliżającemu się końcowi cywilizacji.

Właśnie taką rzeczywistość zastaną gracze w XCOM: Enemy Unknown. Taką też przedstawia ją zwiastun gry, przygotowany z myślą o targach E3 2012. Przypomnijmy, że nad tą, wzorowaną na klasyku sprzed lat, strategią, pracuje ekipa Firaxis Games, znana przede wszystkim z serii Civilization. Premiera wyznaczona jest na październik.

GramTV przedstawia:

Najświeższe informacje z targów E3 2012 na gram.pl

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
06/06/2012 13:56

Akurat w trailerach pokazano prawdopodobny wygląd baz obcych - zjazd po linie i elementy bazy obcych. Co do ataków ma ponoć być klasyczna mapa z tym że tutaj będzie kilka pięter prawdopodobnie.

Olamagato
Gramowicz
06/06/2012 13:43
Dnia 06.06.2012 o 08:06, Ring5 napisał:

- w jaki sposób rozwiążą kwestię ataków obcych na naszą bazę (bo przy obecnym jej układzie przypominałoby to bardziej shooter z lat osiemdziesiątych/dziewięćdziesiątych typu "ciągle w prawo")?

No też się tego obawiam. Ewentualnie może się okazać, że żadnych ataków na naszą bazę nie będzie. Co byłoby moim zdaniem pewną stratą.

Dnia 06.06.2012 o 08:06, Ring5 napisał:

- w jaki sposób przedstawione będą bazy obcych - czy też jako ant-farm, czy może inaczej?

Tego się chyba dowiemy o ile jakiś "łaskawca" rzuci coś do trailera.

Usunięty
Usunięty
06/06/2012 08:06
Dnia 05.06.2012 o 22:15, Olamagato napisał:

Tak czy inaczej była niezłą grą, prawdopodobnie lepszą niż gra startowa. Mi się podobała bardziej.

Miło wiedzieć, że nie jestem osamotniony w uważaniu TftD za tytuł przewyższający jakością swą poprzedniczkę :)

Dnia 05.06.2012 o 22:15, Olamagato napisał:

A mi trochę mniej. Robiłem wyspecjalizowane bazy i ich rozmieszczenie miało dla mnie znaczenie.

Ja również grałem w ten sposób (podejrzewam, że podobnie, jak i większość), ale w tej chwili mamy do czynienia z sytuacją "coś za coś". Rezygnujemy z wyspecjalizowanych baz (w tym z baz mogących blokować bazy obcych, bo takie też budowałem, by nabić sporo kasy/punktów) na rzecz jednej wyspecjalizowanej bazy, co z kolei oznacza, iż otrzymujemy kilka "sposobów" na przejście gry, w zależności od tego, w jakim kierunku rozwiniemy naszą bazę.W tej chwili zastanawiają mnie dwie rzeczy:- w jaki sposób rozwiążą kwestię ataków obcych na naszą bazę (bo przy obecnym jej układzie przypominałoby to bardziej shooter z lat osiemdziesiątych/dziewięćdziesiątych typu "ciągle w prawo")?- w jaki sposób przedstawione będą bazy obcych - czy też jako ant-farm, czy może inaczej?




Trwa Wczytywanie