E3 2012: "Czy słyszałeś o Medium? Nie? To usłyszysz” - tajemnicza kampania reklamowa tuż przed E3

Adam "Harpen" Berlik
2012/06/03 14:17
7
0

Bloober Team niedawno zapowiedziało, że na targach E3 ujawni swój nowy projekt. Firma jeszcze przed imprezą rozpoczęła jego tajemniczą kampanię reklamową.

E3 2012:

Jak informuje serwis Niezgrani.pl, dziennikarz GoNintendo w nocy, a właściwie nad ranem, o godzinie 4.30, otrzymał telefon, którego nie odebrał, więc rozmówca zostawił wiadomość na poczcie głosowej, a my możemy odsłuchać ją uruchamiając poniższe nagranie:

Jeśli się dobrze wsłuchamy, usłyszymy kwestię "Have you heard about Medium? Did not? You will", czyli "Czy słyszałeś o Medium? Nie? To usłyszysz."

GramTV przedstawia:

W tym miejscu należy dodać, że w zeszłym tygodniu do dziennikarzy trafiła tajemnicza przesyłka, zawierająca dwa obrazki, które dołączyliśmy do niniejszej wiadomości, jak również odnośnik do strony internetowej medium-game.com.

Gdy tylko dowiemy się czegoś więcej na temat Medium, niezwłocznie Was o tym poinformujemy.

Zachęcamy także do odwiedzania naszej, na bieżąco aktualizowanej, listy gier i wydawców obecnych na E3 oraz specjalnej sekcji poświęconej w całości targom, na której znajdziecie najświeższe informacje oraz materiały wideo.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
03/06/2012 19:22

Pomysł świetny, ale mówiącego dżentelmena mogli dobrać lepiej. To powinien być taki głęboki głos, żeby człowieka aż ciary przechodziły;)

Usunięty
Usunięty
03/06/2012 17:07
Dnia 03.06.2012 o 17:04, Waaazuuup napisał:

Dałbym sobie uciąć paznokcia, że ten typ mówi "IF not".

+1, ale w sumie to mała różnica.

Usunięty
Usunięty
03/06/2012 17:04

Dałbym sobie uciąć paznokcia, że ten typ mówi "IF not".




Trwa Wczytywanie