Znamy datę premiery XCOM: Enemy Unknown

Adam "Harpen" Berlik
2012/05/22 14:32

Mamy dobre wieści dla graczy, którzy czekają na XCOM: Enemy Unknown. Właśnie ujawniono jej dzienny termin wydania. Produkcja ukaże się jednocześnie na PC oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

Znamy datę premiery XCOM: Enemy Unknown

Fani serii XCOM/UFO – czerwone markery w dłoń! Firma 2K Games poinformowała, że 12 października 2012 roku światło dzienne ujrzy XCOM: Enemy Unknown, czyli najnowsza odsłona kultowego cyklu, będąca przedstawicielem gatunku strategii (połączenie RTS-a i turówki), która powstaje w studiu Firaxis, znanym z serii Cywilizacja.

XCOM: Enemy Unknown nie ma jeszcze polskiego dystrybutora. Najprawdopodobniej będzie nim rodzimy oddział Cenegi, który wprowadza na nasz rynek produkcje wydawane przez 2K Games. W oczekiwaniu na rynkowy debiut tego tytułu warto rzucić okiem na wrażenia z prezentacji.

GramTV przedstawia:

Komentarze
28
Vojtas
Gramowicz
22/05/2012 23:49
Dnia 22.05.2012 o 23:00, Kubelo napisał:

Mam tylko nadzieję, że system zarządzania bazą, ekonomia, badania i system rozwoju postaci nie zostanie okrojony, a wręcz przeciwnie, rozbudowany w stosunku do oryginału.

To się zawiedziesz. Nie wiem, czy w tej grze będzie cokolwiek z jedynki, co zostanie mocniej rozwinięte. Część rzeczy zostanie wywalonych zupełnie, część zostanie zamienionych na inne, a reszta okrojona - choć teraz się mówi streamline, taki piękny angielski eufemizm, który jednak najczęściej jest synonimem dumb down.

Vojtas
Gramowicz
22/05/2012 23:49
Dnia 22.05.2012 o 23:00, Kubelo napisał:

Mam tylko nadzieję, że system zarządzania bazą, ekonomia, badania i system rozwoju postaci nie zostanie okrojony, a wręcz przeciwnie, rozbudowany w stosunku do oryginału.

To się zawiedziesz. Nie wiem, czy w tej grze będzie cokolwiek z jedynki, co zostanie mocniej rozwinięte. Część rzeczy zostanie wywalonych zupełnie, część zostanie zamienionych na inne, a reszta okrojona - choć teraz się mówi streamline, taki piękny angielski eufemizm, który jednak najczęściej jest synonimem dumb down.

Kubelo
Gramowicz
22/05/2012 23:00

Ciesze się, że oszczędzono nam cukierkowej grafiki jak chociażby w UFO: Afterlight.Mam tylko nadzieję, że system zarządzania bazą, ekonomia, badania i system rozwoju postaci nie zostanie okrojony, a wręcz przeciwnie, rozbudowany w stosunku do oryginału.




Trwa Wczytywanie